fbpx

ארוע השקת התכנים של ה-TLVfest

viva

אילו סרטים יוקרנו השנה בפסטיבל ומי האורחים הבינלאומיים שיגיעו לבקר? כל התשובות, וגם הקרנת טרום בכורה חגיגית, באירוע השקת התכנים של ה-TLVfest


viva


ב-27.5 יתקיים אירוע השקת התכנייה של פסטיבל הקולנוע הגאה TLVFest. במסגרת ההשקה יחשפו הסרטים שיוקרנו השנה בפסטיבל והאורחים הבינלאומיים החשובים שיגיעו לבקר והפתעות נוספות. כמו כן יוקרנו טרילרים וקטעים מסרטים מרכזיים שיוצגו בפסטיבל.

“אני באופן אישי מתרגש במיוחד לקראת ה-27 באפריל כי אני מתאפק כל כך הרבה זמן לא לחשוף מה עומד להתחולל השנה בפסטיבל”, אמר מנהל הפסטיבל יאיר הוכנר, “הסרטים המדהימים שהצלחתי לשים עליהם יד, האורחות והאורחים החשובים שמגיעים אחרי שזכו בפרסים בפסטיבלים החשובים בעולם, הכוכב ההוליוודי שנוחת כאן למפגש עם הקהל הישראלי ועוד שלל הפתעות בינלאומיות מטורפות. הפסטיבל לקולנוע גאה ימשיך להביא למסך הקולנוע את הסיפורים של קהילת הלהט”בק שנעדרים מהשיח המרכזי בתקשורת הישראלית וגם הקהילתית”.

נציג אירלנד לאוסקר בהקרנת טרום בכורה

לאחר ההשקה תתקיים הקרנת טרום בכורה חגיגית של הסרט “ויוה”, שריגש את הצופים עד דמעות בפסטיבל סאנדנס 2016 ונבחר כנציג אירלנד לאוסקר 2016. הסרט מספר את סיפורו של חזוס בן ה-18, שעובד כמעצב פאות במועדון דראג בהוואנה, קובה, אבל החלום שלו הוא להופיע על הבמה כמלכת דראג. דווקא כאשר הקריירה הבימתית שלו מתחילה לתפוס תאוצה, אביו, מתאגרף לשעבר ואלכוהוליסט אלים בהווה משתחרר מהכלא אחרי 15 שנה שבהן ישב על ביצוע רצח. חזוס נאלץ לשכן בדירה שלו את אביו ההומופוב ולהתמודד עם חלומו של האב לחזור לזירת האגרוף.
הבמאי פדי ברת’נך והתסריטאי מרק הולרון מצליחים לשלב בסרט רגעים מקפיאי דם של אלימות מתפרצת לצד רגעים עדינים ומלאי חמלה שיוצרים מערכת יחסים אנושית מפתיעה ובלתי שגרתית בין אב לבנו. סרט חובה לאוהבי מוסיקה ספרדית, מלכות דראג, ודרמות משפחתיות אמוציונליות. “ויוה” מתרחש בשולי החברה בקובה הצבעונית ומככבות בו דמויות שנלחמות על ההכרה ומסרבות לוותר על הזהות שלהן.

בימוי: פדי ברת’נך | משחק: הקטור מדינה, חורחה פרוגוריה, לואיס אלברטו גרסיה | אירלנד/קובה, 2015, 100 דקות, ספרדית עם תרגום לעברית ולאנגלית

יום רביעי, 27.4.16 | 20:30 | סינמטק תל אביב | כרטיסים בטלפון 03-6060800 שלוחה 9

עוד בנושא:  יום הנראות הטרנסי בפסטיבל הקולנוע הגאה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן