fbpx

ארון זכוכית – ערב בנושא להט”בפוביה פנים קהילתית

merkaz27.1

merkaz27.1


אנו מרבים לדבר על השנאה המופנית מחוץ כלפי הקהילה הגאה, אירועים להט”בפובים פוקדים אותנו בסיטואציות רבות בחיים ואכן המלחמה בהם היא חשובה. אך מה קורה כאשר קבוצות בתוך הקהילה הגאה סובלות מסלידה ופגיעה מחברים וחברות אחרים בקהילה? המרכז הגאה מביא למרכז הבמה את נושא הלהט”בפוביה הפנים קהילתית – אחד הנושאים החשובים והלא מספיק מדוברים., ומקיים ערב מיוחד המוקדש ללהט”בפוביה פנים קהילתית.

הערב, שיתקיים בתאריך 27.1.16 במרכז הגאה גן-מאיר, יחל בשעה 19:00.

בשעה 19:15 יתקיים פאנל בנושא להט”בופוביה פנים קהילתית בהנחיית רעות נגר (עמותת ישראל חופשית ושותפה מייסדת באתר וודג’), ובהשתתפות יגאל רביד (מנחה ואיש תרבות), דפנה גרינר (עו”ס קלינית ומנהלת הקליניקה במרכז הגאה), גיל פישוף (רכז מרכז ניר כץ, האגודה), סטפני לב (מובילת פרוייקטים לקהילה הטרנסית במרכז הגאה), נתנאל אזולאי (כתב מאקו גאווה, אקטיביסט) וקול קולטון (אקטיביסט קהילתי ופעילה חברתית)

בשעה 21:00 תועלה בתאטרון הקוביה שבמרכז הגאה ההצגה “וינסנט ריבר” של תיאטרון תהל, בבימויו של יובל כרמי והשחקנים מירב גרובר ואבי מצליח. ההצגה מספרת את סיפורה של אניטה ריבר שבנה נרצח באכזריות בתחנת רכבת נטושה בפרברי אנגליה. מאז הרצח עוקב אחריה בחור צעיר עד לאותו לילה בו הוא מגיע לביתה החדש. היא מחפשת אמת. הוא רוצה גאולה.

מיד לאחר ההצגה תערך שיחה עם היוצרים/ות.

פרטים מלאים וכרטיסים להצגה בעמוד הארוע בפייסבוק

עוד בנושא:  בין שתי המלחמות: עולים להטב"ק ממדינות פוסט-סובייטיות

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן