fbpx

ארגון נוצרי מזהיר את ארה”ב מפני צבא גאה שמנסה להפיל את הנשיא טראמפ

ארגון שנאה אמריקאי מגייס כספים כדי להלחם בצבא הגאה שהוקם על מנת להפיל את טראמפ. "צבא הלהט"בים הוא בין האיומים הגדולים ביותר על החיים, החירות והמשפחה בהיסטוריה של אמריקה"
Pink Abbot | Curtis James | CC BY-NC-ND 2.0
Pink AbbotCurtis JamesCC BY-NC-ND 2.0

האם הלהט”בים בארצות הברית מתכננים הפיכה צבאית? משרד עורכי הדין הנוצרי Liberty Counsel, מזהיר את אחיו הנוצרים על מזימה סודית של להט”בים מהשמאל הרדיקלי, בשיתוף עם האגודה לזכויות האזרח בארצות הברית (ACLU), שנועדה להפיל את דונלד טראמפ.

המשרד האולטרה שמרני האשים את האגודה לזכויות האזרח ב”גיוס צבא של פעילי שמאל” שמטרתו להתנגד למדיניות הנשיא טראמפ ברמות המקומיות, הארציות והפדרליות.

“ה-ACLU כבר נלחם בהחלטתו של טראמפ לבטל את מדיניות השירותים הלא ממוגדרים שאישר אובמה”, הם מסבירים, “התוכניות של קבוצה רדיקלית זו הן כעת בין האיומים הגדולים ביותר על החיים, החירות והמשפחה בהיסטוריה של אמריקה. חמושים בסכומים של מעל 80 מיליון דולר, ה- ACLU דוחפים לקדם את סדר היום הרדיקלי שלהם בעצמה שלא נראתה מעולם”.

בקמפיין גיוס הכספים בו מבקש הארגון מאזרחי ארה”ב לתרום כספים למלחמה בצבא העתידי, טוען הארגון כי “סדר היום של הצבא כולל קמפיין אגרסיבי פרו-להט”בי הכולל לחימה נגד כל החירויות הדתיות המוצעות על ידי הנשיא טראמפ או הקונגרס, המאפשרות לנותני שירותים לסרב לשרת להט”בים אם הדבר נוגד את אמונתם הדתית”. נושא זה קרוב מאד לליבו של המשרד, המייצג בין השאר את קים דייויס, פקידת רשם המחוז בקנטקי שנודעה לאחר שסירבה לרשום זוגות מאותו המין במרשם האוכלוסין.

קבוצת השנאה נחשפה בשנת 2016 על ידי חדשות CBS כאשר סייעה בחשאי למחוקקים רפובליקנים ב -20 מדינות לפחות לנסח הצעות חוק אנטי להט”ביות שמסייעות להגן על אלה שמסיבות דתיות מסרבים להעסיק או לשרת להט”בים. הצעות החוק שלהם החלו לצוץ זמן קצר לאחר שבית המשפט העליון אישר נישואים מאותו המין בשנת 2015.

הקבוצה הוגדרה כארגון שנאה אנטי להט”בי על ידי ה-SPLC (המרכז המשפטי לדרום העני), ארגון ללא מטרות רווח הפועל באמצעים משפטיים ומבצע מעקב אחרי קבוצות גזעניות, ארגוני שנאה ומיליציות קיצוניות.

עוד בנושא:  אז מה רואים ביום כיפור? המלצות צפייה לחגי תשפ"ד

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן