fbpx

אמי ראשון למלכת הדראג של אמריקה

מנחה 'מרוץ הדראג של רופול' זכה באמי ראשון על הנחיה יוצאת דופן של תכנית ריאליטי. "מקדיש את הפרס לכל הצעירים שרוקדים למקצב של מתופף שונה"
צילום: מתוך יוטיוב
צילום: מתוך יוטיוב

אחרי שבע עונות מצליחות שעשו מהפכה בטלוויזיה האמריקאית, האקדמיה לטלוויזיה מבינה את מה שהצופים מבינים כבר מזמן, ומעניקה אמי ראשון ל”מרוץ הדראג של רופול”.

בטקס עמוס כוכבים שנערך בלוס אנג’לס, קיבל רופול צ’ארלס, יוצר ומנחה תכנית הריאליטי “מרוץ הדראג של רופול”, את פרס האמי על הנחייה יוצאת דופן של תחרות ריאליטי. רופול גבר בין השאר על רייאן סיקרט מנחה אמריקן איידול, ועל שני זוכי עבר בפרס ההנחיה – השחקנית ג’יין לינץ’ מנחת שעשועון הריאליטי Hollywood Game Night, והיידי קלום וטים גאן, מנחי פרויקט מסלול.

למרות שבעבר התבטא ואמר “אני מעדיף לקבל חוקן מאשר אמי”, הזוכה נראה נרגש במיוחד. “ממש לא צפיתי את זה”, אמר לאחר הזכייה, “הגעתי לכאן במחשבה של ‘הזמינו אותי לנשף ואני הולך לרקוד כמו משוגע’, אבל לא ציפיתי שהפסלון הזה יהיה לי בידיים בזמן שאני רוקד”.

בחודש יולי, עם פרסום המועמדויות, הקדיש רופול את המועמדות שלו לאאוטסיידרים – “נפשות אמיצות, שנצמדות לחלום שלהן כנגד כל הסיכויים, והופכות את העולם למקום צבעוני יותר. בשם כל האנשים האלו, השבט שלי, אני אסיר תודה”.

גם בזכייה עצמה חזר רופול והדגיש את אותם אנשים שהוא מרגיש חלק בלתי נפרד מהם: “זה ערב מיוחד, לא רק בשבילי אלא גם עבור כל הצעירים ברחבי העולם, שרוקדים למקצב של מתופף שונה”.

למרות שכבר סיימה שמונה עונות מוצלחות, זו פעם ראשונה שהתכנית מועמדת לאמי. הקטגוריה בה זכה רופול, מנחה תכנית הריאליטי, היא קטגוריה חדשה שנוספה רק בשנת 2008. היא הוענקה 4 פעמים למנחה ‘השרדות’ האמריקאית ג’ף פרובסט, פעמיים למנחת Hollywood Game Night, השחקנית ג’יין לינץ’ (המוכרת לצופים הישראלים כסו סילבסטר מ-Glee), ופעם אחת להיידי קלום וטים גאן, מנחי פרויקט מסלול.

עוד בנושא:  האם אותם גברים סטרייטים או לא?

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן