fbpx

אם רק היה אפשר להתלבש למסיבה כמו שאנחנו מתלבשים בבית…

חושבים שכבר מיציתם את כל הבגדים שיש לכם בארון? תחשבו שוב. ליין חדש מזמין אתכם להגיע למסיבה עם וואנזי וליהנות כשאתם הכי צבעוניים, משוחררים וחשופים | " להשתחרר ולהנות ממוזיקה טובה בלי להרגיש לא בנוח בגלל מה שהוא לובש ואיזה חברה רשומה לה על החולצה"
וואנזי2
Onesies for Boysmicadew | CC BY-SA 2.0

חיי הלילה ואופנה תמיד הלכו ביחד, ולכל סוג בילוי יש את הלוק שמתאים לו. גם אתם כבר ניסיתם וחוויתם הכל –  יצאתם מדוגמים לסקייליין, עם גופיה לדרעק ועם ג’וקס ורתמה לביפ. כל לוק היה מוקפד, מתוכנן ומתאים בדיוק למי שאתם.

סביר להניח שבכל אחד מהמקרים השקעתם מחשבה וזמן מול המראה בניסיון להשיג את הלוק הכי מחמיא שאפשר. כי בסופו של דבר הבגדים שאנו בוחרים ללבוש נועדו להעניק לנו בטחון ולשדר לסביבה באיזה מוד אנחנו. מצד שני, הבגדים שאנחנו בוחרים ללבוש מסתירים את האני האמיתי של כל אחד מאיתנו ומתאימים את הדמות אותה אנחנו מציגים אל הסביבה.

אם רק היה אפשר להתלבש למסיבה כמו שאנחנו מתלבשים בבית, כשהכי טבעי, נוח ומשוחרר לנו. עם הבגדים הכי משוחררים שלנו, שבחרנו לרגעים הכי אישיים שלנו, בהם אנחנו מקבלים את עצמנו בלי לחשוב מה אחרים חושבים עלינו. כמו למשל הוואנזי המנומר שיושב לנו בארון.

שאולי ממון, מבעלי ליין הסקייליין ובעליו הגאה של וואנזי מנומר בעצמו, חשב על פתרון והחליט להפיק מסיבת וואנזי אמיתית – הזדמנות מצוינת עבורכם להשוויץ בוואנזי שלכם ולהציץ לוואנזי של אחרים.

“שאנחנו יוצאים למסיבה אנחנו עוטים על עצמנו מסכה ונכנסים לדמות שמאופיינת לפי הבגדים המעוצבים שלנו ובעיקר לפי שאנחנו רוצים שיחשבו או יגידו עלינו”, מסביר שאולי, “אבל ברגע שאנחנו נכנסים ל”תלבושת אחידה” וכולם עם אותו הבגד, המסכות יורדות. אז נכון שלכל אחד יש וואנזי בצבע שונה ובדמות שונה, אבל בסופו של דבר כולנו מגיעים עם הלבוש שמאפשר לכל האנשים להיות במקום אחד: היפסטרים, קווירים, הומואים, לסביות, סטרייטים וכל היוצא בכך, להשתחרר ולהנות ממוזיקה טובה בלי להרגיש לא בנוח בגלל מה שהוא לובש ואיזה חברה רשומה לה על החולצה”.

Onesie DiscoThe McGee | CC BY-SA 2.0

המסיבה תתקיים אחת לחודש בעונת החורף במועדון הפי גארדן שיהפוך למקום שונה עם תפאורה מיוחדת, משחקי חברה, כריות, מזרנים והקרנות של סרטים מצויירים שיעניקו לבליינים תחושה של מסיבת פיג’מות כמו של פעם.

עוד בנושא:  בג"צ קבע פה אחד: "זוגות להט"בים יכולים לאמץ ילדים"

הארוע הראשון יתקיים ביום ביום רביעי ה13/2, והוא פתוח לכל המינים הגילאים וההעדפות, עם תנאי כניסה אחד בלבד – כניסה בוואנזי.  קיומו של הארוע ערב אחד לפני הוולנטיין הוא לא מקרי. מארגני המסיבה מאמינים כי כשנוח לכם הכי קל לכם למצוא את ה-ONE, ואם לא מצאתם ואתם חוזרים הביתה לישון – אז טוב שאתם כבר עם ONESIE.


מסיבת וואנזי | יום רביעי, 13.2 בשעה 21:00 | פי גרדן – אחד העם 54 ת”א

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. Cat הגב

    אני אוהבת את אלה!

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן