fbpx

“אם לא תשאל, איך תדע?”

אז מי הגבר, איך אפשר ליהנות מסקס בלי חדירה והאם זה לא מתיש להמשך לכולם? חברי התא הגאה הירושלמי שמים את הפוליטיקלי קורקט בצד, ועונים לסטודנטים וסטודנטיות הטרוסקסואלים על כל מה שהם תמיד רצו לשאול, ולא היה להם את מי
תא ירושלמי סרטונים

בעידן של פוליטיקלי קורקט, אנחנו לא אמורים לשאול הומו אם זה כואב, לשאול לסבית איך אפשר ליהנות מסקס בלי חדירה, לשאול טרנסג’נדרית מה יש לה בין הרגליים או לשאול ביסקסואלית אם היא זורמת לשלישיה.
אבל למרות שאנחנו לא אמורים, יש הרבה אנשים שהשאלות האלה יושבות להם בראש, ממתינות לתשובה שכנראה אף פעם לא הייתה מגיעה, עד שהחברים בתא הגאה הירושלמי החליטו לאפשר להם לשאול את הכל.
חברי התא הגאה הירושלמי אימצו את קונספט הסרטונים של באזזפיד, ויצרו סרטונים כחול לבן, בו סטודנטים וסטודנטיות להט”בים עונים של שאלות שנשאלו על ידי סטודנטים הטרוסקסואלים.
“המטרה שלנו הייתה לענות על שאלות של סטרייטים שאין להם חברים הומואים, לסביות, בי או טרנסים לשאול אותם, או שהם מובכים מכדי לשאול”, הסביר ל-WDG דורון מוסנזון, שהגה את הרעיון, “ובמקביל לעורר חשיפה לתכנים קצת יותר מורכבים”.
איך הסטרייטים זרמו עם השאלות?
“כדי לעקוף את מחסום הבושה, הכנו טפסים תחת הכותרת “שאלות שאתם רוצים לשאול”, גבר הומו / אישה לסבית / גבר או אישה בי סקסואלים / טרנס או טרנסית. הדגשנו כי השאלות הן אנונימיות וזה איפשר לסטודנטים לשאול יותר בחופשיות”.
דורון חילק את הטפסים ברחבי הקמפוס ואסף את השאלות, ויחד עם גל בר-סיני הפיק את הסרטונים, אותם צילמה וערכה מיכל בר.
הופתעתם מהשאלות שנשאלו?
“בוא נגיד שהתברר שגם סטודנטים שאמורים להיות קהל יחסית ליברלי ופרו-להט”בי, לא יודעים כל מיני דברים ושואלים לא מעט שאלות שעשויות להיחשב בסיסיות”
מתשובתו של דורון אפשר להבין שהסירוב לענות על השאלות לא גורם להן להעלם, אלא רק משמר, ואולי אף מגביר את הבורות.
ארבעת הסרטונים מאתגרים את הנשאלים, אך באותו הזמן מאפשרים לצופים לגעת בצדדים פחות מוכרים של קהילת הלהט”ב, לקבל את התשובות לשאלות שמנקרות במוחם, ואולי בזכותן גם לקבל ולהבין את חברי הקהילה.

צפו בסרטונים המלאים:

“אז מי הגבר?”

איזה סקס אתן עושות בכלל?

“יש לך פין או פות?

“מה, באמת יש דבר כזה?”

ולסיכום: “למה להתגאות בזה?”

עוד בנושא:  בין שתי המלחמות: עולים להטב"ק ממדינות פוסט-סובייטיות

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן