fbpx

אכלת פלפל? משרד התיירות ישקיע 200,000 ש”ח בהצפת ת”א בפלפלים בצורת אבר מין זכרי

משרדי החקלאות והבריאות תומכים אף הם ביוזמה לעידוד צריכת הפלפלים. "הם טעימים, בריאים, ואפשר לבלוע גם את הזרעים", מסבירים בארגון מגדלי הירקות בישראל, "זה עניין של זמן עד שנראה אותם בסלט של כולנו"
pilpelim

יוזמה צבעונית ובריאה של משרד התיירות בשיתוף עיריית תל אביב – לרגל ארועי הגאווה הקציב משרד התיירות 200,000 ש”ח לשתילת פלפלים בצורת אבר המין הזכרי בגינות ברחבי העיר.

במסגרת מיתוג העיר כעיר גאה, ישתלו גינות ירק בגן מאיר בו שוכן המרכז הגאה ובגן העצמאות הממוקם מעל חוף הילטון, בהן יגדלו פלפלים בצורות אבר המין הזכרי על שלל גווניו וגדליו.

“התיירים המגיעים לעיר בהמוניהם יוכלו ליהנות משפע הפלפלים הארץ ישראליים”, מסבירים במשרד התיירות, “הרי ידוע ששהייה ממושכת בחוף הים מעוררת את התאבון. התיירים המבלים את היום בחוף הילטון, יוכלו לעלות אל גן העצמאות הממוקם מעל החוף, לבחור לעצמם פלפל ולנגוס בו בהנאה”.

“בחרנו בפלפל מכיוון שהוא בשרני, עסיסי ומלא בויטמין C”, מסבירים בארגון מגדלי הירקות בישראל, שקיבלו על עצמם את פיתוח הירק בצורתו המיוחדת, “הפלפלים יגיעו בגדלים שונים, כדי להשביע את הרעב של כל התיירים והמקומיים, גם של אלו המסתפקים בנשנוש קטן וגם של אלו שאוהבים להרגיש את זרעי הפלפל ממלאים להם את הפה ומחליקים במורד הגרון”.

במסגרת היוזמה יוצעו פלפלים בצבעים שונים, פלפלים קטנים וחריפים במיוחד ופלפלים גדולים אותם יוכלו לחלוק כמה תיירים ביחד. בכניסה למסיבות הגאווה יחולקו הפלפלים כשהם עטופים בניילון נצמד, לשמירת בריאותו של הירק.

חשש במשרד החקלאות מהפלפלים הלא נימולים

“זה ידוע שהקהילה הגאה היא כוח צרכני משמעותי. הם מרוויחים יותר, קונים יותר ובולעים יותר”, מסבירים בארגון מגדלי הירקות בישראל, “מצעד הגאווה הוא הזדמנות מצוינת מבחינתנו לחשוף את הירקות בצורתם הלא שגרתית. אנחנו רואים בחברי וחברות הקהילה מובילי דיעה, ובטוחים שאם הם יתחילו לנשנש את הפלפלים הללו, זה עניין של זמן עד שנראה אותם בסלט של כולנו”.

גם שר הבריאות יעקב ליצמן (יהדות התורה) אישר את היוזמה לשתילת ירקות בצורת אבר מין זכרי, המשתלבת עם תכניתו לצמצום צריכת המזון הלא בריא בקרב בני הנוער בישראל.

“במקום שילדים יכנסו לרשתות המזון המהיר ויאכלו אוכל מלא בשומן, צבעי מאכל וחומרים משמרים, הם יכולים ליהנות ממאכל בריא הזמין להם בכל רחבי העיר”, מסרו מלשכת השר, “כמה מחברינו הטובים ביותר נהנים כבר היום מהפלפלים האלו באופן יומיומי, ואנחנו מאמינים שחינוך הגיל הצעיר לצריכת מזונות מסוג זה יוביל אותנו בעתיד לחברה בריאה יותר”.

משרד החקלאות, בראשותו של השר אורי אריאל (הבית היהודי) התנגד בתחילה ליוזמה לאחר שפקידי המשרד הבחינו כי חלק מהפלפלים נראים כאברים לא נימולים. אך לאחר שארגון מגדלי הירקות הבטיח כי גם הפלפלים הלא נימולים הם כשרים למהדרין, הסיר המשרד את התנגדותו.

התנגדות נוספת ליוזמה מגיעה מנציגות הנשים בקהילה, שטוענות כי פעם נוספת משתמש משרד התיירות בתקציב המיועד לכלל הקהילה על מנת לפנות לגברים בלבד. בקבוצת המחאה שהקימו “לנשנש את הנש”, דורשות הנשים לשתול גם ירקות הדומים לאברי המין הנקביים. מארגני היוזמה טוענים מצידם כי מכיוון שהנושא הנבחר הוא ביסקסואליות, אין סתירה בשתילת ירקות בצורת אבר המין הזכרי, שקורצים גם לנשים ביסקסואליות.

עוד בנושא:  איך החציל? האימוג'יז החדשים של גריינדר

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. דני הגב

    אלוהים ישמור, לאיזו הידרדרות החברה הגיעה…ואני כותב את זה כחילוני להט”בי

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן