fbpx

איך מוצאים זוגיות אמיתית כשאנחנו רגילים לעשות סטוצים?

להפוך לבן זוג שאתם רוצים שיהיה לכם, להשקיע בעצמכם ולשים את הרגשות בצד. דון שאול מציג את הנוסחה שלו למציאת זוגיות
%d7%93%d7%95%d7%9f%d7%a9%d7%90%d7%95%d7%9c

תראו, כולנו היינו שם. גריינדר, אטרף, סקראף, טינדר, בכל מקום שלא תחפש זוגיות, תמצא בסופו של דבר מישהו שמעוניין בסקס, ובסופו של דבר כולנו זורמים עם זה. ימים, שבועות, חודשים ואפילו שנים עוברות, וזוגיות אמיתית שתחזיק לא נראית באופק.

משנות העשרה שלי, החלום שלי בנוגע לזוגיות היה למצוא חבר אמת לחיים, שותף. אדם שאוכל לחיות איתו את חיי, ליצור איתו חיים ומשפחה ושהקשר שלנו יחזיק חיים שלמים, לפחות כמו סבא וסבתא.

עם זאת, אחד הדברים שתיסכלו אותי במשך זמן רב, היה שבכל פעם משהו אחר לא היה נראה לי במישהו, אז מייד ויתרתי עליו. פעם לא היה נראה לי המראה, פעם אחרת מישהו שיעמם אותי ובפעם שלישית מישהו היה נראה לי “שרמוטה” (תסלחו לי על המילה). לא יכולתי לסבול את זה, כי הבנתי שבגישה הזאת, לעולם לא אמצא זוגיות – אף אחד לעולם לא יתאים.

בנוסף, חשבתי שלהפסיק לעשות סטוצים יכול להיות רעיון נחמד אם אמצא זוגיות, אבל ברגע שמשהו רציני התחיל – מייד נסוגתי אחורה. לא יכולתי לוותר על “החופש” שלי. בתכלס – לא הייתי חופשי. הייתי כלוא באי יכולת ליצור זוגיות. יותר מזה, לא באמת חיפשתי זוגיות. חיפשתי “תחושות מיניות” במקום לחפש זוגיות.

כדי למצוא זוגיות, יש כמה דברים שכדאי לעשות כבר מעכשיו. אני מקווה שהם יעזרו לך כמו שהם עזרו לי ליצור זוגיות יציבה כשאני התחלתי ליישם אותם:

שנה גישה – קח החלטה שאתה הופך להיות בן-זוג אידיאלי, כבר מעכשיו.
שאל את עצמך, איך מתנהג, נראה וחושב בן זוג אידיאלי מבחינתך? האם הוא עושה רק סטוצים, או שהוא מאלה שמחפשים זוגיות? האם הוא יוצא למסיבות כל סופ”ש או שהוא מעדיף להיפגש עם החברים הסטרייטים שלו מהצבא? האם הוא מעדיף לעבוד רוב הזמן או להיות עם חברים שלו בים? האם הוא מבין או מתלהם ורב? אין כאן תשובות של “טוב” או “רע”. אבל צריך להיות לך מושג ברור לגבי מה אתה רוצה מבן זוג.

ברגע שמצאת איך נראה ומתנהג בן זוג אידיאלי מבחינתך, שנה גישה ומחשבה והתחל להתנהג כך! עשה בדיוק את הדברים האלה ויהיה לך הרבה יותר קל למגנט אדם כזה לחייך.

עוד בנושא:  הפולמוס

חפש שותף, לא מאהב
לדעתי אנשים נותנים יותר מדי חשיבות לרגשות שלהם. הדבר הזה קרה לי לפני כמה שנים – התאהבתי קשות בבחור שידעתי שאני והוא לעולם לא נסתדר. אבל התאהבתי קשות ונפגעתי פעם אחר פעם, נכנסתי לדיכאון קשה ואכזבה כי בכל פעם שניסינו שזה יעבוד, נפרדנו.

בבקשה אל תעשו את הטעות הזאת – לא הכל בקשר זה אהבה. אהבה ממבט ראשון מחזיקה יופי כמה שבועות, אבל מה עם ה-“מלט” של הקשר הזה שיגרום לו לעבוד – השאלות הקשות – האם אתם מסתדרים? האם הוא דובר אמת? האם הוא אדם יצרני בחיים? האם קל לו לראות את הצד האחר ולתקשר? אלה הדברים שיותר חשוב לשים עליהם תשומת לב בכל הנוגע לקשר זוגי.
אנשים נותנים יותר מדי חשיבות ל”התאהבות” וסקס, מאשר לדברים שקובעים מה יהיה באמת בעתיד הקרוב של אותו הקשר. שימו לב.

השקע בעצמך
אי אפשר לצפות שבן הזוג האידיאלי שאנחנו מחפשים יימשך, יבוא, יתמגנט או איך שלא נקרא לזה, אם לא נשקיע בעצמנו. פיזית, מנטלית ורוחנית.

להשקיע בעצמך פיזית אומר לטפל בגוף שלך, לישון טוב, לאכול טוב, להזיז את הגוף ולשמור על מראה טוב ונקי.
להשקיע בעצמך מנטלית ורוחנית אומר ללמוד מיומנויות שאתה צריך, למצוא את המטרה שלך, השאיפה שלך בחיים ולממש אותה, כדי לא להיות משועמם ותקוע על “משחקי אהבה” כל היום.

ואם זוגיות זה מה שאתה מחפש, ההשקעה הכי גדולה של יכולה להיות ללמוד איך לתקשר נכון, איך לבחור אנשים בצורה נכונה (יש ממש מדע שלם על זה), איך להיפטר ממחסומים שעומדים בפניך ביצירת זוגיות וכו’. קח על זה אחריות!

אני רוצה לעזור לך השקיע בעצמך. בימים האחרונים הוצאתי קורס מזורז חינם ליצירת זוגיות שכובש את הרשת, שבו תעשה את הצעדים המשמעותיים הראשונים של למידה והשקעה בעצמך כדי ליצור את הזוגיות שאתה באמת מאחל לעצמך. לחץ כאן לצפייה מיידית בקורס

תצליח!
דון שאול

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן