fbpx

איך זה שאנחנו אחרונים לדעת שהבן שלנו הומו?

הבן נמצא בזוגיות כבר 3 שנים, וכבר יצא מהארון בפני כל החברים, אז למה אנחנו ההורים האחרונים לדעת? ואיזה סודות נוספים הוא מסתיר מאיתנו?
pixabay | cc0
pixabay | cc0

הבן יצא בפנינו מהארון וסיפר לנו שהוא בזוגיות מזה 3 שנים, וגם לפני כן היה בקשרים רומנטים עם גברים. הוא בחר לספר לנו עכשיו כי הם מתכננים לטוס יחד לחו”ל ורצה שנדע עם מי הוא טס. אנחנו משפחה מאד פתוחה ומקבלת, והדבר שהכי מפריע לנו הוא שאנחנו לא מבינים למה הוא לא סיפר לנו עד עכשיו? איך זה שאנחנו האחרונים לדעת? והאם יכול להיות שהוא מסתיר מאיתנו עוד דברים?


ישנו משפט ידוע שאומר שהאישה היא תמיד האחרונה לדעת שבעלה בוגד בה.

להבדיל אלפי הבדלות, ככל הנראה הבן שלכם לא סיפר לכם עד עכשיו על הקשרים הרומנטיים שלו מפני שהוא לא הרגיש שאתם יכולים להכיל את מצבו, והיה לו קשה להתמודד איתכם. אני לדוגמה הייתי האחרון לדעת מכל המשפחה, ולמרות ש”הסוד” כבר היה בחוץ, עדיין היה לו קשה לבוא ולספר לי, ולי היה קשה באותה מידה לשמוע.

הדבר הראשון שעליכם להבין הוא שאין לכם מה להעלב, אתם הורים מעולים. וככאלה, אתם ודאי יודעים שהדבר החשוב ביותר זה האושר של הבן שלכם. לכן במקום לנסות לחשוב למה הוא לא בא אליכם עד עכשיו, תשמחו על העובדה שהנה סוף סוף הגיע היום שהוא מרגיש מספיק בטוח לבוא ולשתף אתכם, ועשו הכל כדי שימשיך להרגיש בטוח, נאהב ומקובל.

לגבי הסודות הנוספים, כאן אין שאלה בכלל, ברור שלבנכם יש סודות נוספים אותם הוא מסתיר מכם, לכל אחד יש סודות נוספים, לכם אין? זה נורמלי ואנושי, ואין לכם מה לחשוש מזה. אם תשכילו להעניק לו את התחושה שאתם מכילים אותו, הוא ישתף אתכם ביותר דברים, ואתם תהיו יותר רגועים.

וטיפ קטן לסיום – אם הוא כבר שיתף אתכם בקיומו של החבר, בקשו ממנו להיפגש עם החבר וחבקו אותו. זו הדרך הטובה ביותר להראות לו שאתם מקבלים אותו ואת הזוגיות שלו, ולגרום לו להרגיש בנוח ולשוחח אתכם על הדברים.

עוד בנושא:  הקלה להורים גאים - משרד הפנים יירשום את ההורות הגאה ללא פנייה מצד ההורים

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן