fbpx

אחרי 24 שנים של פעילות – מועדון התיאטרון נסגר

המועדון המיתולוגי בשדרות ירושלים, שהיה ביתם של הליינים הגאים "פופרינג" ו-Big Boys" במשך שני עשורים נסגר הערב סופית אחרי 24 שנות פעילות | "אנו סגורים כבר עשרה חודשים, ונראה כי גם בשנה הבאה זה לא יהיה פשוט"
מועדוןהתאטרון-צילום פייסבוק
מועדון התיאטרון | צילום: מתוך פייסבוק

תקופת הקורונה מעמידה עסקים רבים בסכנת סגירה, בעיקר אלו המשתייכים לעולם התרבות והלילה, ונראה כי גם אלו שנאבקים לשרוד מגיעים בשלב כלשהו למצב בו המאבק הופך לחסר סיכוי.

הערב הודיע טל ברנמן, מבעלי מועדון התיאטרון ביפו, על סגירתו של המועדון. אחרי 10 חודשים בהם המועדון היה סגור בשל הגבלות הקורונה, החליטו בעלי המועדון לסגור אותו באופן סופי.

במשך יותר משני עשורים היה מועדון התיאטרון חלק בלתי נפרד מחיי הלילה של הקהילה הגאה בתל-אביב, וביתם של ליינים גאים, המפורסם בהם הוא ליין הפופרינג של יגאל ורענן. התור הארוך שהשתרך בתחילתן של שדרות ירושלים, והמוני ההומואים שמילאו את השדרה בשעות הקטנות של הלילה הפכו לחלק קבוע בנוף התל אביבי.

במהלך השנים אירח מועדון התיאטרון את הזמרים הגדולים ביותר, כולל אמנים מחו”ל. בנוסף נערכו בו מספר לא מבוטל של חתונות גאות, עוד הרבה לפני שהזוגות הגאים אימצו את אולמות האירועים.

מועדון התיאטרון הוקם על חורבותיו של קולנוע ‘צליל’ המיתולוגי שהיווה אבן דרך בתרבות התל אביבית המקומית. לאחר כ – 40 שנות פעילות כקולנוע מצליח נעקרו הכיסאות ממקומם, והוחלט לשנות את ייעוד המקום אשר הפך ל’מועדון התיאטרון’ בתחילת 1997. במהלך השנים שופץ המועדון, שינה פניו בצורה מרשימה, ואף הרחיב את מימדיו ואת אופי הפעילויות המגוונות המתקיימות בו.

“לא כך רצינו להיפרד, אבל החיים מובילים אותנו אחרת”, כתב ברנמן בפוסט, “אז לצערי אנחנו סגורים כבר 10 חודשים ונראה שגם בשנה הבאה לא יהיה פשוט למקומות סגורים. זו תקופה מאתגרת אבל החיים מלאים בהפתעות מחכים לימים טובים יותר”.

ברנמן בחר שלא להתלונן על המצב שהוביל לסגירה, אלא לנצל את ההודעה על מנת להודות לכל השותפים שלקחו חלק במהלך השנים בהפעלת המועדון.

“אז נכון זה ממש לא פשוט, זה אפילו קצת קשה, כבר יותר מחודש שאני מנסה לשבת ולכתוב משהו, ופשוט לא מצליח. אחרי כל כך הרבה שנים נבוא מהצד המחבק והאוהב ופשוט נגיד תודה. אז מה זה בעצם מועדון התאטרון? מקום שהכיל וקיבל באהבה ארועים פרטיים, ארועי חברה, הופעות, מסיבות, צילומי טלויזיה חתונות ועוד ועוד… תמיד באהבה גם אם זה חתן וחתן, כלה וכלה, חתן וכלה וכלה וחתן. תמיד תמיד באהבה. אז תודה לכל מי שלקח חלק בחוויה המטורפת ברבות השנים. תודה לכולם אתם חלק מהיסטוריה של 24 שנים”.

עוד בנושא:  לראשונה בת"א - רשימה גאה עצמאית בבחירות למועצת העיר

אז זהו…
לאחר 24 שנה זה נגמר…
לא כך רצינו להיפרד, אבל החיים מובילים אותנו אחרת
אז לצערי אנחנו סגורים כבר 10 חודשים…

Posted by Tal Berneman on Tuesday, December 22, 2020


רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן