fbpx

אהבה – סיפור לשתיים

סדרת מפגשים חדשה ויחודית לנשים שאוהבות נשים היא הדבר החם והמתבקש הבא. אלומה גורן ("רשפונשים") ודפנה אבן-ליכוב ("הסלון הלסבי"), בנות זוג, מבטיחות להביא לנשים בקהילה הגאה את הבשורה | "הבנו שאין היום פלטפורמה ממש באופליין שמאפשרת את ההזדמנות"
סיפורלשתיים
צילום: אלבום פרטי

את עמית, אהבת חיי, הכרתי לפני תשע שנים. עד אז חוויתי מערכות יחסים רבות ומגוונות עם נשים, קל זה לא תמיד היה. היו לי אהבות גדולות ושברוני לב קשים, היו לי בנות זוג מנוסות ובטוחות בעצמן והיו כאלה שהיו בארון לאורך כל שנות הקשר בינינו, הייתה גם גרושה עם ילדים, הייתה גם מנהלת ישירה בחברה בה עבדתי שהייתה סטרייטית לגמרי והיה בעיקר מעניין ודי מורכב חלק הזמן.

את בנות זוגי השונות כל כך זו מזו, הכרתי בשלל מקומות, בעבודה, דרך חברות, במפגשים של הקהילה הגאה, באמצעות אתר הכרויות לנשים (תודה על אהבת חיי) ועוד.

כשהייתי בת 22 וגיליתי לראשונה שאני בכלל מעדיפה נשים, לא ממש ידעתי מה לעשות ולמי לפנות. לא הכרתי נשים שכמותי ובטח ובטח שלא הכרתי עיתוני קהילה, ארגונים ועמותות, מסיבות נשים או אתרי הכרויות. הכל התחיל בצ’ט ותיק לנשים שכיכב אז, לפני עשרים שנה ומשם התפתח לאתרים, רשתות חברתיות ושפע אפשרויות שישנן היום.

יש לא מעט נשים בקהילה הגאה שלא ממש מתחברות לחיי לילה, פאבים ומסיבות, חלקן מתקשות להחשף באתר הכרויות ולא מעט נשים שאני מכירה, מצפות כבר שנים לאיזשהי יוזמה יותר ממוקדת, אינטימית ומחבקת שתאפשר להן פשוט להגיע למפגש עם נשים שאוהבות נשים כמותן, באותו טווח גילאים ושבאמת ובתמים תרות אחר דבר אחד- זוגיות.

מה הייתה רבה שמחתי כששמעתי על סדרת מפגשים חדשה שיזמו דפנה אבן- ליכוב ואלומה גורן, בנות זוג. אלומה – שחקנית כדורסל לשעבר, הייתה קפטנית נבחרת ישראל במשך עשור. יסדה ביחד עם זוגתה לשעבר את הליין הותיק והמצליח שכולכן מכירות “רשפונשים”, כיום מלווה מנטלית בתחום הספורט. ודפנה – בוגרת החוג למגדר באוניברסיטת בר אילן ומנחת קבוצות, לשעבר מנהלת מח’ חינוך ויועצת לקידום מעמד האישה בעיריית כפר יונה. הקימה לפני שנתיים וחצי את המיזם “הסלון הלסבי”, מפגשים חברתיים באיזור המרכז, אליהם מגיעות נשים משדה בוקר בדרום ועד נהריה שבצפון.

המסיבות של ליין “רשפונשים” עדיין מתקיימות מפעם לפעם וגם “הסלון הלסבי” עדיין פועל ומצליח, למה בעצם חשבתן שצריך מיזם חדש?
“הרעיון להקמת המיזם הזה עלה אחרי שחזרנו מעוד מפגש של סלון לסבי שהנחנו ביחד”, מסבירה דפנה, “בשיחה שלנו, בדרך חזרה הביתה דיברנו על זה שאנחנו מזהות בקרב חלק מהנשים שמגיעות למפגשים, את הרצון הגדול להיות בזוגיות ואת ההבנה שאין היום פלטפורמה ממש באופליין שמאפשרת את ההזדמנות”.

“אז בעצם נולד הרעיון למיזם שלנו “אהבה- סיפור לשתיים”, מוסיפה אלומה, “החלטנו שאנחנו ביחד נייצר את הפלטפורמה וניתן מענה לנשים מהקהילה. החיבור למיזם טבעי לנו ומגניב לנו לעשות משהו כזה ביחד”.

מה ההבדל בעצם במה שהצעת עד כה ב”הסלון הלסבי” לבין מה שתציעו יחד ב”אהבה- סיפור לשתיים”?
דפנה: “ההבדל בין אהבה – סיפור לשתיים ובין הסלון הלסבי הוא המטרה השונה. בסלון מתכנסות בסביבות 15 נשים לשיחה על סוגיה כלשהי בזוגיות. החוויה של הנשים היא שלמעשה כולן מתמודדות עם ענייני זוגיות דומים. פוגשות מבטים שונים על סיטואציות דומות והכל בשיח אינטימי וזאת לעומת אהבה – סיפור לשתיים, שם המטרה המוצהרת היא היכרות למטרת זוגיות”.

המפגשים מיועדים לנשים שאוהבות נשים באשר הן: לסביות, ביסיות, טרנסיות ועוד, טווח הגילאים הינו 37-55, אך אם יהיו פניות רבות גם מנשים צעירות יותר או מבוגרות יותר, השתיים מבטיחות לשקול לעשות בהמשך גם מפגשים בטווחי גיל אחרים, כמו כן, הן אומרות שהמפגש הראשון הינו רק הפותח מתוך סדרת מפגשים שמתכננות לעשות באופן קבוע ועם משתתפות מגוונות מכל הארץ.

אז מה מתוכנן במפגש הראשון בסדרה שיתקיים ב-2 למאי?
אלומה: “המפגש הראשון יתקיים ביום חמישי ה-2.5 ב-20:00 בערב ברעננה. את המיקום המדוייק נמסור לנרשמות בפרטי. יהיו במפגש פעילויות קבוצתיות וכמובן פעילויות להיכרויות אישיות יותר ממוקדות במתכונת של שתיים, כדי לאפשר מרחב מאפשר להיכרות יותר מעמיקה”.

ובקהילה הגאה כמו בקהילה הגאה, בטוחה שתהיינה נשים שיחששו להגיע למפגש, פן יתקלו באקסית כזו או אחרת. שמחה להרגיע אתכן שאמנם שמות המשתתפות והחשיפה אליהן תתבצע רק במפגש עצמו, אך אם יש חשש נקודתי, תוכלו לברר מול דפנה/אלומה בזמן ההרשמה, אם האקסית הספציפית אותה פחות תרצו לפגוש כעת, תהיה חלק מהמפגש המתוכנן.

באופן אישי, שמחה על כל יוזמה מבורכת ופרטית של חברי/ות הקהילה הגאה, אך עוד יותר שמחה על היוזמה הזו, שכן, לפני שנים, כשהייתי רווקה או בין מערכות יחסים, מפגשים למטרת היכרויות שכאלה הם כל מה שיכולתי לחלום עליו והכי מתאימים לאדם שאני.

כמובן ששלחתי את ההזמנה לכל חברותיי/ מכרותיי הרווקות שחיבקו אותה בשתי ידיים. אין לי ספק שמפגשים אינטימיים במרחב נוח ומחבק שכזה, מיזם לו חיכו רבות וטובות (ורווקות), עשויים להצמיח מערכות יחסים ואף סיפורי אהבה גדולים. בהצלחה.

לפרטים נוספים ולהרשמה: דפנה- 050-4048936 (מספר המקומות מוגבל)

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. איריס חסיס פישר הגב

    אני בת שישים, זקנה מדי… יצאתי באוגוסט ממערכת יחסים של עשר שנים שהיה בה הכל, טוב ופחות טוב. לפני כן הייתי נשואה לגבר עשרים שנה, רוב חיי אהבתי גברים. עם נשים יותר קשה, אך גם מספק ומרתק. מאד אשמח לעבד לאבד, ולשמוע וללמוד בקבוצה שמבינה. כשתפתחו קבוצה לגיל השלישי, אשמח מאד להצטרף. חג נפלא 🌺

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן