fbpx

“תראו אותי עכשיו” – סדרת רשת של YouTube מפגישה להט”בים ותיקים וצעירים

לקראת שבוע הגאווה יצר YouTube סדרת רשת המתעדת מפגשים אישיים וחד פעמיים בין ותיקי הקהילה הגאה בישראל ויוצרי YouTube צעירים מקהילת הלהט"ב
תראו אותי עכשיו

לקראת שבוע הגאווה ולציון מצעד הגאווה החוגג את פעילותם ותרומתם של ותיקי הקהילה, תועלה ב-YouTube הסדרה “תראו אותי עכשיו”, סדרת רשת המתעדת מפגשים אישיים וחד פעמיים בין ותיקי הקהילה הגאה בישראל ויוצרי YouTube צעירים מקהילת הלהט”ב, במהלכם הם מדברים על אומץ, גאווה ואקטיביזם, ועל ההבדלים בין מה שהיה פה פעם לחיים היום.

הסדרה, שהופקה ביוזמת Google, ותעלה ל-YouTube לקראת פתיחת חגיגות הגאווה, מבקשת להאדיר את פועלם של חלוצי הקהילה. הסדרה כוללת חמישה מפגשים:

• עברי לידר וניקי סטיוארט (Fashioniki) בת לשתי אימהות לסביות, עם 43 אלף מנויים.
• הקולנוען איתן פוקס ורתם קלס (Roten Kles), יוצרת ביסקסואלית עם תשעת אלפים מנויים
• ד”ר חנה ספרן, פמיניסטית לסבית ופעילת שלום, וליאור גדעוני (Ender), ג’נדרקוויר עם 43 אלף מנויים
• פרופ’ עוזי אבן, ח”כ ההומו המוצהר הראשון ומלכת הדראג סוזי בום, Suzi Boum, עם תשעת אלפים מנויים
• ישראלה לב, אחת מהטרנסג’נדריות הראשונות בישראל, ואור בן אוליאל (Or Ben Uliel), קונדיטור גיי בעל 90 אלף מנויים בערוץ ה-YouTube שלו

במסגרת המפגשים נזכרים הוותיקים בדרך שעשו, בדעות הקדומות שנאלצו להתמודד איתן ומה הניע אותם לבחור במסלול שבו בחרו. מתוך השיחה עלו שאלות ותובנות על ההבדלים בין התקופות, על השינויים שהתחוללו ב-20 השנים האחרונות, ועל העתיד שעוד מצפה לקהילה הגאה המקומית.

פרופ’ עוזי אבן בשיחה עם סוזי בום

הסדרה תשודר בערוצי היוטיוב של היוצרים המשתתפים. כמו-כן, היא תוקרן במסגרת ‘אירוע גאווה בשינקין’, מסיבת רחוב עם הופעות כאירוע מחווה לאירוע הגאווה הראשון שהתקיים ברחוב שינקין בשנת 1993. הסדרה גם תוקרן באירוע הפתיחה של פסטיבל הקולנוע הגאה TLVfest ובהקרנות נוספות במהלך הפסטיבל.

הסדרה היא חלק מהפרויקט הבינלאומי YouTube Creators for Change. הפרויקט תומך ומקדם יוצרי YouTube המתמודדים עם נושאים חברתיים ומקדמים מודעות, סובלנות ואמפתיה בערוצים שלהם.

את הסדרה ביימה קרן בן רפאל. סרטה החדש “אין בתולות בקריות” (2018) מוצג בפסטיבל קאן ג’וניור. לאחרונה הוא הוקרן בפסטיבל טרייבקה ואף זיכה את השחקנית הראשית שלו, ג’וי ריגר, בפרס השחקנית הטובה ביותר.

עוד בנושא:  אז מה רואים ב-TLVFest 2023?

ד”ר חנה ספרן בשיחה עם ליאור גדעוני

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן