fbpx

תצוגת האפנה האלטרנטיבית של הקוק שוק: “הפכנו ערימה של זבל לאוצר”

ליין ה"קוק שוק" מארח את הקולקציה של המעצב הצעיר דור וקנין שעשויה כולה משאריות של מועדון שהתפרק. "החיבור בין עולם האופנה ועולם הקלאבינג עבורנו הוא חדשות האתמול. קוק שוק מציגה את השלב הבא באבולוציה"
cockshock11

דור וקנין, מעצב בן 20 מתל אביב, רקד במשך אינספור שעות במועדון ה״תחת״ ובמיוחד בליין המסיבות ״קוק שוק״, ליין מסיבות מחתרתי שמתרחש בחללים משתנים בתל אביב, ירושלים, מוסקבה וברלין.

הבּיטים המהירים של הטכנו והבאסים הרועמים הרעידו לו את הגוף, הוא הסתכל לכל עבר וראה בדים: וילונות שחורים וכבדים, בדים של כיסויי ספות וכסאות בר, בדים ששימשו כתפאורה, ובגדים שנשכחו במועדון ומעולם לא נדרשו בחזרה. בדים שיוכלו להפוך לבגד. בגד שיהלום את האנשים המשוחררים שרוקדים סביבו.

כשהמועדון נסגר החלום הפך חומר, הדמיון הפך לתפרים, רישומים הפכו לגימורים ומה שיצא תחת ידיו היא קולקצייה של 25 אאוטפיטים מרהיבים וחריגים שעשויים מהחומרים שמרכיבים את חיי הלילה בשוליים.

במסגרת שבוע האופנה האלטרנטיבי, שיתקיים בתל אביב בתארים 15-21 לאוקטובר, יפיק ליין הקוק שוק ערב חד פעמי של פרפורמנס-תצוגת-אופנה בסטודיו של צלם האופנה תום מרשק. הערב, שיחתום את ארועי שבוע האופנה האלטרנטיבי, יכלול תצוגת אופנה של עיצוביו של וקנין, המתכתבים עם האסתיקה של הקוק שוק, השואבת דימויים פוליטיים-חברתיים מהחיים ומהרשת ויורקת אותם חזרה מעובדים כקונספט מסיבה, בלי להתבייש ובלי לוותר על תכנים מוזיקלים ודימויי גוף שלא תואמים את הנראות הסטנדרטית בחיי הלילה ובכלל.

“קוק שוק מציפה נושאים המהווים בסיס לדיון ואינטרקציה אינדווידואלית עם הקהל וקוראת לקחת חלק בריטואלים של פורקן, שחרור וחופש. הפעם באנו לפרק את עולם האופנה. החיבור בין עולם האופנה ועולם הקלאבינג עבורנו הוא חדשות האתמול. קוק שוק מציגה את השלב הבא באבולוציה – שאריות מועדון שהתפרק הפכו לסדרת בגדים. בלי סיסמאות אנטי קפיטליסטיות ובלי מחשבות על מיחזור, עשינו את מה שאנחנו הכי אוהבים: לשחק. תוך דיאלוג מרתק לקחנו את כל מה שטּונף, נקרע ונשבר במהלך שלוש שנים של מסיבות ולילות מיתולוגים והפכנו ערימה של זבל לאוצר”.

תצוגת האופנה מוקדשת למועדון התחת שפעל בחלל נטוש של חברת בזק במרכז תל אביב. תחת היה בית לתרבות השוליים של הקלאבינג בעיר ועכשיו הוא מקבל צורה חדשה.


תצוגת אופנה + מסיבה + תחת | 20.10 | קבלת קהל 22:30 | תצוגת אפנה 23:30 | רחוב שוקן 27 תל אביב
לרכישה

עוד בנושא:  סופ"ש הגאווה של ת"א - כ-200 אלף במצעד ובמסיבת הגאווה המרכזית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן