fbpx

שתי קטינות נעצרו במרוקו בגלל נשיקה

שתי קטינות נעצרו על ידי כוחות הביטחון לאחר שנתפסו במהלך נשיקה ברובע התיירים במרקש. צפויות לעונש מאסר
מרוקו
4 and a Half | mhobl | CC BY-ND 2.0

ב-26 באוקטובר נתפסו בעיר מרקש שבמרוקו 2 קטינות כשהן מתנשקות. הנערות, בנות 16 ו-17, נעצרו במקום והועברו לתחנת המשטרה, ובהמשך הוגשו נגדן כתבי אישום. השתיים מואשמות בהומוסקסואליות, והמבוגרת בהן מואשמת בנוסף בשיבוש הליכי משפט.

״קרוב משפחה של אחת הנערות הפתיע אותן במהלך שהתנשקו בבית ברובע חי מוחמדי (דאודיאת)”, הסביר עומר ארביב, מהארגון המרוקאי לזכויות אדם, AMDH, “הוא התריע בפני ההורים, שקראו למשטרה״.

לאחר שנלקחו למעצר, יצרה המשטרה קשר עם אימה של אחת הקטינות וביקשה ממנה להביא את מסמכי הזיהוי של הקטינות לתחנת המשטרה. לדברי האם, הן לא הורשו לראות את הבנות, ויום למחרת המעצר קיבלו הודעה כי הן הועברו לבית הכלא עד לתאריך המשפט שייערך במהלך השבוע הקרוב בבית הדין במרקש.

סעיף 489 בחוק העונשין המרוקאי קובע עונש מאסר על ביצוע אקטים מיניים בין בני אותו המין שנע בין שישה חודשים לשלוש שנים, וכן קנס כספי של כ-1200 דירהם מרוקאי (כ-110 אירו).

ארגוני זכויות האדם במדינה פועלים בניסיון להביא לשחרור הקטינות, כולל הפעלת לחץ בינלאומי על מלך מרוקו לשנות את החוק ההומופובי ולמנוע את מאסרן הלא-צודק של שתי הנערות. לטענתם, מלבד החוק המפר זכויות אדם, מאסרן של השתיים חמור במיוחד בשל העובדה שהן קטינות.


תודה לעמית מאייר על התרגום

עוד בנושא:  "החתונה הזו היא גם התרסה וגם גאווה"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן