fbpx

שליסל: הרצח במצעד הגאווה מנע אינתיפאדה

בשיחה שניהל הרוצח מכלא, הוא מסביר כי לא התכוון לרצוח אלא רק לפצוע, מדוע הרצח הוא תוצאה של רצון האלוהים וכיצד המעשה שביצע מנע מישראל אינתיפאדה נוספת
צילום: ג'ורג' אבני

ב-30 ביולי 2015 הגיע ישי שליסל אל מצעד הגאווה בירושלים. הוא חדר אל תוך הצועדים כשהוא מנפנף בסכין ארוכה, דוקר את הצועדים ורוצח את שירה בנקי ז”ל. מאז הרצח , נמצא שליסל במעצר עד תום ההליכים במשפטו, אך הוא אינו משתף פעולה עם החוקרים ואינו עונה לשאלותיהם.

בשיחה שקיים מהכלא עם אחד ממכריו, מסביר שליסל לאותו מכר את המנייעים למעשה שלו. לדבריו הוא אינו תכנן לרצוח, והתוצאה של הרצח היא רצון האלוהים. המכר הקליט את שליסל ללא ידיעתו, והיא שודרה הערב בחדשות ערוץ 2.

“אני ממש לא תכננתי ולא רציתי שזה יקרה. זה היה נראה לי סיכוי הרבה יותר נמוך, (רציתי) כמו שקרה לפני 10 שנים, כמו שקרה לאחרים, כמה ימים בבית חולים.

יש מצד אחד עניין שהם יידעו שמבחינתם מגיע להם למות. הקדוש ברוך הוא גם זימן לי משהו שככה לא רציתי, אבל אם זה מה שהוא רצה, תוצאות כאלה. אבל אמרתי, אם זה מה שהוא רצה, אם זה רצונו.. וחלק מהעניין זה לגרום לביזיונות כאלה, ככה, גם בהרגשה האישית וגם למשפחה”.

לדברי שליסל, המעשה שעשה הציל את עם ישראל מאינתיפאדה ומגל פיגועים קשה. שליסל מסביר למכר כי העובדה שביצע את הרצח היא הסיבה לכך שגל הפיגועים שאנו חווים היום הוא קל יחסית.

“עשיתי מה שהיה צריך לעשות. אם אף אחד לא היה עושה כלום אז האינתיפאדה הזאת הייתה כבר כתובה בשמיים, והייתה יכולה להיות הרבה יותר גרועה. היה יכול להיות כמו בפריז. כל אחד היה יכול לבוא עם נשק וחגורת נפץ, ופתאום כאילו ירדו רמה ובאים עם סכינים”.

בהמשך השיחה שואל המכר את שליסל מה הוא מתכוון לעשות לקראת המשפט. שליסל מתייחס למוסדות המדינה ולמשפטו הקרב ואומר:

“המשפט? שום דבר… לא להכיר בהם זה חלק… אם כבר נאבקים ברשע, צריך להילחם ולהיאבק גם בהם, לפחות לא להכיר בהם”.

 

הקלטת השיחה | מתוך חדשות ערוץ 2:

עוד בנושא:  מצע לדיון - הרשימה השווה מזמינה אתכן לגבש את מצע המפלגה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. אייל הגב

    בושה וחרפה שנותנים לו במה! לא מגיע לו שישמעו אותו. בזיון למשפחות הנפגעים!

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן