fbpx

שגריר בריטניה לנוער הגאה בישראל: “אגיע לצעוד אתכם במצעד”

במפגש שערכו שגריר בריטניה בישראל ובן זגו לצעירי ארגון הנוער הגאה, הקשיב השגריר לסיפוריהם של בני הנוער והבטיח לסייע בהגברת המודעות לקשיי היום יום ואף להגיע ולצעוד עימם במצעד. "השינוי האמיתי מתחיל בזכותכם ואנחנו כאן כדי לתמוך בכם"
british_emb
בני הנוער עם השגריר ובן זוגו | תמונה באדיבות השגרירות הבריטית

שגריר בריטניה בישראל, מר דיוויד קוורי ובן זוגו מר אלדו אנריקז אירחו הערב (שני, 2.5) קבוצה של נוער גאה מארגון “איגי” (ארגון הנוער הגאה) במעון השגריר ברמת גן.

מדובר במפגש ראשון מסוגו שיזם השגריר הבריטי, כחלק מהרצון שלו לחזק את קשריו עם הקהילה הגאה. קשר שהתחיל לאחר הפיגוע במצעד הגאווה בירושלים באוגוסט האחרון, שארע כשבוע לאחר שהחל את כהונתו. קוורי כבר יזם מפגשים בעבר עם נציגים מהקהילה בעקבות הפיגוע, זו הפעם הראשונה שהשגריר ובן זוגו הזמינו לביתם נוער גאה מתוך הרצון לשמוע על חוויותיהם והאתגרים העומדים בפני הנערים והנערות מהקהילה הגאה בישראל.

במהלך הערב חלק השגריר חוויות מימיו כנער גאה בבריטניה ועל השינוי האדיר שחל במדינה ב-25 השנים האחרונות, וציין כי היום יש לבריטניה כ-7 שגרירים להט”בים במדינות ברחבי העולם. את מרכז הערב תפסו סיפורם של בני הנוער, מרביתם נמנים על הקהילה הטרנסג’נדרית, שספרו את סיפורם האישי וביקשו מהשגריר לסייע להם בהגברת המודעות לקשיים בהם הם נתקלים בחיי היום יום.

בסוף הפגישה הוזמן השגריר על ידי הנוער לקחת חלק באירועי יום ההבנ”ה (היום הבינלאומי למאבק בהומופוביה) שיתקיימו ע”י נוער איגי ב-19.5 וכן לצעוד עם נוער איגי במצעד הגאווה. השגריר הבטיח כי בהמשך למסורת בשנים האחרונות, יגיע למצעד יחד עם פמליית השגרירות, ויצטרף בחלק מהמצעד לצעוד עם נוער איגי.

“הזמנתי אתכם היום כדי להגיד לכם שאני גם השגריר שלכם. אנחנו מאותה הקהילה”, אמר קווירי לבני ובנות הנוער, “השינוי האמיתי מתחיל מבפנים בזכותכם ואנחנו כאן כדי לתמוך בכם. התקופה המאתגרת ביותר ללהט”בים היא בית הספר, אך אני מאמין כי הנושא כן משתפר עם הזמן”.

מנכ”לית איגי מנדי מיכאלי ברכה על ההזמנה מהשגרירות והודתה על האירוח הלבבי של מר דיוויד קוורי ושל בן זוגו מר אלדו אנריקז: “מדהים אותי לראות את החניכים שלנו יושבים מול השגריר ובן זוגו ומספרים על החוויות שלהם”, אמרה, “דבר שלא הייתי מעלה על הדעת שיקרה כשאני הייתי נערה בבית הספר. אנחנו יוצאים לדרך חדשה בעבודה מול השגרירות ולהתחלה של שיתוף פעולה פורה”.

עוד בנושא:  לראשונה בת"א - רשימה גאה עצמאית בבחירות למועצת העיר

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן