fbpx

רוכב השוורים שקיבל איומים על חייו עונה למאיימים: “לנצח אהיה קאובוי והומו”

רוכב השוורים ג'וש גוין נלחם בהומופובים שתוקפים את השתתפותו בתחרויות הרודאו באוסטרליה ומאחלים לו מוות מאיידס: "אעמוד גאה מול כל הומופוב ואומר לו בפנים: אני קאובוי הומו גאה"
rodeo

ג’וש גוין, רוכב שוורים בן 18 ממרכז אוסטרליה, מתמודד בכל יום עם עשרות הודעות נאצה ואיומים התוקפים את בחירתו לעסוק ברודאו. לאחרונה גברו ניסיונותיהם של המתנגדים להשתתפותו של קאובוי הומו בתחרויות הרכיבה, למנוע ממנו את ההשתתפות והגיעו עד לאיומים במוות.

“היום נשאלתי אם אני חושב שזה טוב שהומואים מתו מאיידס”, סיפר גוין בסרטון שהעלה בעמוד הפייסבוק שלו, “ואז הבחור אמר שהוא היה רוצה שהשנה תהיה 1850, כדי שהוא יוכל לירות בי על זה שאני מתרומם”.

אך גם אלו אינם מכניעים את גוין, שאימץ לעצמו את הכינוי gay cowboy, על מנת להדגיש לשונאיו כי הוא אינו נכנע.

“הם חושבים שהם ישתיקו אותי אבל אין שום סיכוי בעולם שזה יקרה”, הוא מסביר, “הם חשובים שהם ימנעו ממני לרכב בתחרויות סוף השבוע, אבל אין סיכוי בעולם שזה יקרה. אני אעמוד גאה מול כל הומופוב ואומר לו בפנים: אני קאובוי הומו גאה”

עמידתו של גוין אל מול גילויי ההומופוביה הללו היא אמיצה במיוחד, בעיקר באזור ערבות אוסטרליה בו הוא גר, שם לדבריו ההומופוביה נפוצה מאד.

גוין נולד וגדל בויקטוריה, אוסטרליה. כאשר יצא מהארון בגיל 15 הוא נזרק מביתו, ועבר לחוף המרכזי שם רכש לעצמו חלקת אדמה. לדבריו, מאז החל לרכב בתחרויות הוא היה קורבן של מספר מקרים הומופוביים, כולל מקרה אחד בו לטענתו חיבלו בחבלי הרכיבה שלו וגרמו לו לשבור את הקרסול.

“העובדה שאני מקבל איומי רצח רק בגלל שאני מתחרה ברודאו היא מזעזעת, והאנשים האלו הם חלאת המין האנושי. אין לי שום כבוד אליהם ואני מקווה שהם יקבלו את מה שמגיע להם. הקאובוי ההומו לעולם לא יושתק. לנצח אהיה קאובוי והומו. ובשמחה אשמיע את קולי עבור אלו שמפחדים לדבר”.

לדברי גוין, 99 אחוז מהתגובות שהוא מקבל הן תגובות תמיכה והערכה. “פנו אלי אפילו קאובויים סטרייטים שאמרו לי שהם תומכים בי ושהם יהיו שם לעזור לי אם יהיו בעיות”

בסוף החודש גוין מתכוון להגיע לתחרויות הרודאו בטקסס, ארה”ב, המאורגנות על ידי ארגון ה-TGRA ארגון ללא כוונות רווח המקיים תחרויות רודיאו גאות למטרות צדקה.

עוד בנושא:  די כבר עם השקרים שלך – סרט יפה על אהבת נעורים סודית

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן