fbpx

קולטון היינס יוצא מהארון באופן רשמי

אחרי אינסוף שמועות, שלעיתים גובו על ידו בקריצה, יצא השחקן הצעיר מהארון באופן רשמי. “אני הכי מאושר שהייתי אי פעם, זה הדבר היחיד שחשוב לי”



אחרי אינספור שמועות בנוגע לנטייתו המינית של השחקן האמריקאי קולטון היינס, המוכר לכם בוודאי בתור ג’קסון וויטמור בסדרת הדרמה ‘זאב צעיר’, או בתור רוי הרפר מסדרת גיבורי העל ‘החץ’, מגיעה סוף סוף ההצהרה הרשמית ששמה קץ לספקולציות.

בראיון שקיים המגזין Entertainment, אזר השחקן בן ה-27 אומץ והתייחס בפעם הראשונה בכנות לנטייתו המינית כשאמר כי סוף סוף הוא מרגיש מוכן לומר את האמת ולצאת מהארון בצורה ברורה.

“הייתי צריך לצאת בהצהרה, אבל לא הייתי מוכן”, אמר היינס, “לא הרגשתי שאני חייב משהו למישהו. אני חושב שעל כל אחד לעשות החלטות מהסוג הזה כשהוא מוכן, ואני עוד לא הייתי מוכן. אבל הרגשתי שאני מאכזב אנשים בכך שאני לא יוצא עם כל מה שיש לי להגיד… אנשים שמתייחסים בשיפוטיות כלפי אנשים להט”בים, לא מבינים שלהעמיד פנים 24 שעות בימה זה הדבר הכי מתיש בעולם. לקח לי הרבה זמן להגיע לנקודה הזו. אני מאושר יותר משהייתי אי פעם, ובריא יותר משהייתי אי פעם, וזה מה שחשוב לי”.

“זה היה סוד?”

השמועות לגבי נטייתו המינית של היינס גובו לא אחת על ידו ברמיזות. כמו הפעם בה הגיב תגובה קצרה ועניינית לאחת המעריצות שהתעניינה בעברו.

“כשגיליתי שלקולטון היינס יש עבר סודי בתור  גיי, מאד התרגשתי, למרות שאין לזה שום השפעה על החיים שלי”, כתבה המעריצה בטאמבלר שלה, וקולטון, שתויג בפוסט של המעריצה, הגיב לה מיד מהחשבון האישי שלו וכתב: “זה היה סוד? בואו פשוט נהנה מהחיים בלי להתחרט”

“העבר הגאה” של היינס אליו התייחסה המעריצה הן תמונות שפורסמו בגיליון מרץ 2006 של מגזין XY, הפונה בעיקר להומואים לצעירים. לפני כעשר שנים, בהן נראה היינס בצילומים הומו-אירוטים.

התגובה של היינס עוררה מיד גל של ספקולציות שמא מדובר ביציאה נון-שלנטית מהארון. העובדה שלהיינס אח הומו מחוץ לארון, רק חיזקה את התאוריה הגורסת כי היינס לא עושה סיפור מיציאתו מהארון, מכיוון שבסביבתו מדובר בדבר טבעי ביותר. מנגד, טענו רבים כי היינס לא יצא מהארון, אלא בסך הכל התייחס לתמונות עליהן דיברה הכותבת. היום אנחנו יודעים מי צדק ומי טעה.

עוד בנושא:  יום הנראות הטרנסי בפסטיבל הקולנוע הגאה

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן