fbpx

צפו: הצעת נישואים בתום צילומי סרט פורנו

כוכב הפורנו בריאן בונדס הציע נישואים לחברו מיד בתום צילומי סצנת פורנו משותפת עם שמונה שחקנים נוספים | "הדרך בה אני מציע נישואים לארוסי היא בחירה שלי"
צילום: טוויטר
צילום: טוויטר Raw Fuck Club

כמו כל דבר בחיים, גם הצעות הנישואים של חברי הקהילה הגאה מוקריות יותר, יצירתיות יותר ומעניינות יותר. אבל הצעת נישואים כזו חושפנית עוד לא יצא לנו לראות!

כוכב הפורנו בריאן בונדס בחר להציע נישואים לבן זוגו מייסון ליר, בתום צילומי סרט פורנו בו שניהם משתתפים, ובנוכחות חבריהם השחקנים, עוד לפני שהם “יוצאים מהדמות”.

במהלך צילום משותף עם שמונת השחקנים הנוספים בסרט, שנערך מיד בסיום צילומי סצנה משותפת של כולם, פנה בריאן בונדס אל חברו מייסון ליר, ואמר לו: “זה סוף הסיור שלנו ואני יכול לומר שזה ככל הנראה היה היום הכי טוב שהיה לנו, ואני אשמח לעשות את זה שוב ושוב, אבל עם הבדל אחד, אני רוצה שתלבש את זה…”

ואז הוציא בריאן קופסה עם טבעת בפנים והעניק אותה למייסון הנרגש, לקול תרועות השחקנים שמסביבם.

אולפני Raw Fuck Club העלו סרטון של הצעת הנישואים הלא מצונזרת לחשבון הטוויטר שלהם, וגם בונדס צייץ כדי להודיע למעריציו את החדשות המרעישות:  “אנחנו סוף סוף בדרך הביתה! אני כל כך מוכן לחזור אחרי כל הזמן הזה, והידיעה כי מייסון ליר הולך להתחתן איתי יום אחד בקרוב (לאחר הרבה תכנון) עושה את הנסיעה הזו לנסיעה טובה אי פעם”.

צילום: טוויטר Raw Fuck Club

בין המעריצים שברכו את הזוג על האירוסים, היו גם כאלה שהגיבו בביקורת על ההצעה ועל פרסומה. בונדס לא התרגש מהביקורת והגיב להם בחזרה: “ככה רציתי להציע לבעלי לעתיד, מוקפים בחברים שלנו אחרי חודש וחצי של כיף מטורף. אני לא שם זין על מה ששמרנים (או כל אחד אחר) חושבים. נאבקנו על זכותנו לאהוב ולהתחתן עם מי שאנחנו רוצים. הדרך בה אני מציע נישואים לארוסי היא בחירה שלי. וכשחקני פורנו, הרגשתי שזה יהיה מיוחד לא רק לנו, אלא גם לתעשייה. אם זה הולך לשמש לשמרנים כדלק כדי לנסות לקחת מאיתנו את כל הזכויות שיש לנו, הם יכולים למצוץ לי. ודרך אגב – אני גובה תשלום נוסף מכולכם. לסיכום, כל אלו שיש להם בעיות עם איך אני מציע ועם העובדה שגברים אוהבים זה את זה, צריכים להתמודד או לעשות לעולם טובה ולזחול לתוך חור ולמות”.

לכל אלו שדואגים מה יעלה בגורל קריירת הפורנו של השניים לאחר הנישואים, השניים, שמנהלים מערכת יחסים פתוחה, הצהירו כי הם מתכוונים להמשיך בה גם לאחר הנישואים. “אנחנו מעדיפים להשאיר אותנו כמו שאנחנו; פתוחים, עובדי תעשיית המין חרמנים שאוהבים את החברה של החברים שלנו. למה להרוג משהו שאנחנו אוהבים בקשר שלנו?”.

לצפייה בסרטון: (שימו לב – NSFW, כולל ערום מלא)

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

האייטם אליו נכנסת מכיל תוכן מיני.
אם זה לא סוג התוכן שציפית לראות פה, זה הזמן לעזוב.
שלא נצטרך להגיד “אמרנו לך”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן