fbpx

צעירי באר שבע ואוריאל יקותיאל במופע התרמה מיוחד לאיגי

גאים בבאר שבע: להקת הנוער "צעירי באר שבע" מקדישה את הכנסות הופעת הבכורה של המחזמר החדש שלה "יפה בשמלה אדומה", לנוער הגאה בעיר. את הערב יפתח אוריאל יקותיאל. "מרגשת ההירתמות בבית", אומר רן ליבל מנכ"ל איגי, שנולד בעיר
bsh_youth

בעקבות החלטת “כיוונים” ומחלקת הרווחה שבעיריית באר שבע להקצות מקום מפגש קבוע לנוער איגי, ולאחר השקת קבוצות חדשות כמו קבוצת התיאטרון והדתיים, מסתמן שגם הנוער המקומי מתגייס למען איגי: להקת הנוער “צעירי באר שבע” החליטה לתרום את ההכנסות ממופע הבכורה למחזר החדש שהרימו – לטובת פעילות איגי. יפתח את הערב אוריאל יקותיאל, שנענה לבקשת הארגון והלהקה לקחת חלק בפעילות ההתרמה לארגון.

“לראשונה מזה 16 שנים בה פועלת להקת הנוער ‘צעירי באר שבע’, אנו גאים להציג מחזמר מקורי בפורמט רוק בשם “יפה בשמלה אדומה”, המשלב שירה, ריקוד, משחק ונגינה לייב על הבמה”, מספרת רונית חן-שרעבי, המפיקה המוזיקלית של הלהקה. “כל זה כחלק מהמופע המרכזי, אשר השנה מציג את הלהקה בכל ההיבטים והולך להפתיע, לחדש, לרגש ולהצחיק”.

המחזה מספר את סיפורו של תאו, מוזיקאי בחסד עליון וילד רחוב, שחי בפריז של סוף שנות השישים, בתקופה בה המתח בין הבורגנות לשכבות החלשות מגיע לנקודת רתיחה. תאו מעדיף להתעלם מכל אלה ויוצא מדי יום לנגן ברחובות של העשירים כדי להגשים את חלומו ולטוס להופעה של ג׳ימי הנדריקס. עד שבוקר אחד הוא פוגש בקלייר, אשת דיפלומט אמריקאי והאישה היפה ביותר שראה בחייו. כשהוא מחליט לעשות הכול כדי לממש את אהבתו אליה, מגיע הסכסוך לשיא כשחברת ילדותו, מריאן, מחליטה אף היא להילחם על האהבה הישנה שלה לתאו.

bsh_youth2

“‘יפה בשמלה אדומה’ הוא סיפור מוזיקלי על אהבה, מעמדות והגשמת חלומות, אפילו אלו הנראים לנו בלתי אפשריים”, אומרת חן-שרעבי, ומספרת כי חברי הלהקה שמחו על החיבור המרגש עם איגי. גם רן ליבל, מנכ”ל-שותף באיגי ויליד באר שבע, אמר כי הוא מחכה בקוצר רוח לערב הבכורה. “כמישהו שנולד בעיר, וחי את רוב שנותיו שם כנער בארון, מרגשת אותי ההירתמות בבית למען הנוער של איגי, במיוחד לאור הפעילות הענפה שלנו בעיר. זו הזדמנות להודות לשותפים שלנו להצלחה – הבית הגאה בבאר-שבע, ביאליק 26 והליין מונרו- שמובילים תרבות גאה בעיר, וכן לתא הגאה הבאר-שבעי שמצטרף להצלחת הערב”.

יו״ר עמותת בית גאה בבאר שבע ארין שיבובסקי, בירכה אף היא על שיתוף הפעולה: “אנו שמחות ומתרגשים מההחלטה של צעירי באר שבע לתרום את מופעם הראשון למען הקהילה הגאה בבאר שבע והסביבה. שיתוף פעולה שבין ארגוני הקהילה בדרום, עמותת בית גאה בבאר שבע וארגון הנוער הגאה- איגי, יחד עם להקת צעירי באר שבע הוא אבן דרך לקיום קהילה חזקה ומחבקת אשר מקבלת את כולם וכולן. אני מאחלת שנמשיך בדרך של שיתוף ועשייה לאורך כל הדרך”.

עוד בנושא:  "גאוות המדבר" – בירה מיוחדת במהדורה מוגבלת לכבוד חודש הגאווה

יפה בשמלה אדומה | יום א’ 14.2 בשעה 19:30  | מרכז הצעירים-באר שבע 

לרכישה לחצו: כרטיס יחיד ב-50 ש”ח | כרטיס זוגי ב-100 ש”ח | לתרומות נוספות | כל ההכנסות יתרמו לפעילות איגי בעיר.

יפה בשמלה אדומה:
שחקנים: רועי זיו, ליאור מורדו, רז מרציאנו, שי זמר, רון ריבק, רון בוחניק, אוראל ביבס, גאיה ברק ואורפז בבאי
נגנים: שחק אשטמקר (תופים), עוז נגיד (בס), אביתר בנבנישתי (גיטרה), רון בוחניק (אקוסטית), יובל מלכה (סקסופון).
מחזאי: יקיר אליהו וקנין | מוזיקה: טל לייבל ורונית חן שרעבי | בימוי: דור ברנס | כוריאוגרפיה: נופר צ׳זאנה | תפאורה: ג’יירו הפקות | הגברה ותאורה: קול טק | מתאמת הפקה: בר אזרזר

 

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן