fbpx

פסטיבל SZIGET יארח את ה- TLVFest

פסטיבל המוסיקה והתרבות מהגדולים בעולם יארח את ה- TLVFest לצד ריהאנה, סיה ועוד. "הגיע הזמן שגם בישראל יכירו בחשיבות הפסטיבל"
sziget
צילום: Sziget official

אחרי שאירח בישראל כוכבים ויוצרים גאים מרחבי העולם, פסטיבל הקולנוע הגאה TLVfest יוצא להתארח בעולם ולייצג את תל אביב וישראל באחד מפסטיבלי המוזיקה והתרבות הגדולים והחשובים בעולם – פסטיבל SZIGET. הפסטיבל, המתקיים בבודפשט בירת הונגריה, מארח השנה הופעות של אמנים מהשורה הראשונה, ביניהם ריהאנה, סיה, מיוז, דויד גואטה, נואל גלאגר, כימיקל בראדרס, סיגור רוס, Years & Years, M83, ג’ון ניומן, די אנטוורד, ועוד מאות מוסיקאים ואמנים מרחבי העולם.

בין היתר יארח הפסטיבל השנה גם את יאיר הוכנר, מנהל פסטיבל הקולנוע הגאה בתל אביב –  TLVFest. הוכנר ייקח חלק בשני אירועים שיתקיימו בפסטיבל:  ב-15 באוגוסט תתקיים הקרנת סרטים ישראלים קצרים שהוקרנו בפסטיבל התל אביבי בשנים האחרונות ושיחה על הפסטיבל הנחשב לאחד מפסטיבלי הקולנוע הלהט”בים המובילים בעולם, וב-16 באוגוסט ישתתף הוכנר בפאנל על פורנוגרפיה ומיניות בקולנוע הלהט”בקי ויציג קטעים מסרטים.

“ההזמנה לקחת חלק בפסטיבל Sziget אחד מפסטיבלי המוסיקה והתרבות הגדולים בעולם מוכיחה את המעמד הרם שאליו הגיע TLVFest”, אמר יאיר הוכנר, “אני מקווה שגם מועצת הקולנוע ועיריית תל אביב יכירו בחשיבות של TLVFest שמייצג את ישראל ואת תל אביב בפרט בבמות המרכזיות החשובות בעולם, ויעלו את סכום התמיכה בפסטיבל. הגיע הזמן שסינמטק תל אביב יכיר בחשיבות הפסטיבל ובתרומה שלו לסינמטק. יעניק לפסטיבל משרד קבוע ממנו נוכל לעבוד על האירועים החודשיים, האירועים בפריפרייה, הפעילות הבינלאומית והעבודה השוטפת על פסטיבל 2017 שכבר החלה ויאפשר לפסטיבל לשלם שכר למפיקה לאורך כל השנה”.

פסטיבל הקולנוע הגאה ממשיך את הפעילות שלו לאורך כל חודש אוגוסט: ב-9 באוגוסט יתקים אירוע מיוחד לציון 7 שנים לרצח בברנוער. האירוע יכלול פאנל בנושא פשעי שנאה בישראל. לאחר מכן יוקרן הסרט “לעולם לא תהיה לבד” שזכה בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל הקולנוע הגאה האחרון ובציון לשבח בפסטיבל הבינלאומי של ברלין.

ב-11 באוגוסט יוציא הפסטיבל להקרנה מסחרית בסינמטק את הסרט “מרחוק”, שזכה בפרס אריה הזהב היוקרתי בפסטיבל ונציה האחרון. דרמת מתח על מערכת יחסים שנרקמת בין איש מבוגר, עשיר וקר רוח לעבריין רחוב צעיר עמוס אנרגיות ותשוקה.

כל המידע על הפסטיבל והאירועים של באתר הפסטיבל

עוד בנושא:  יום הנראות הטרנסי בפסטיבל הקולנוע הגאה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן