fbpx

סגן שגריר ארה”ב: נמשיך לחזק את האהבה והקבלה החברתית

סגן שגריר ארה"ב השתתף בערב זכרון לנרצחים שהתקיים באוויטה, ביזמת הליגה נגד השמצה ואגודת הלהט"ב. "אפילו שזה נעשה שכיח, לעולם לא נהפוך להיות אדישים לזה"
סגן שגריר ארה"ב | צילום: דן יוספי
קית’ מיינס. סגן שגריר ארה”ב | צילום: דן יוספי

אתמול בערב התקיים בבר האוויטה ערב זכרון מיוחד לכבוד 49 קרבנות הטבח במועדון ה-Pulse באורלנדו. אל הערב המיוחד, שהתקיים בשיתוף האגודה למען הלהט”ב בישראל והליגה נגד השמצה בישראל (adl), הגיעו עשרות חברי וחברות הקהילה ותומכיהם לכבד את זכר נרצחי פעולות האיבה כנגד הקהילה הגאה.

קית’ מיינס, סגן שגריר ארה”ב בישראל שנכח בארוע, הספיד את הנרצחים והתייחס לתגובה הבינלאומית שעורר הרצח. “כשאנחנו מתאבלים ביחד על אנשים שנרצחו, לפעמים נדמה שאנחנו מתרגלים למקרים המצערים האלה. אבל אפילו שזה נעשה שכיח לעולם לא נהפוך להיות אדישים לזה. ברגע ששמעתי את זה, אני ומשפחתי הרגשנו כאילו אנחנו לבד באבל שלנו, אבל לפתע מה שהתחיל כתקיפה אחת בעיר אחת, התפתח לתגובה בינלאומית. למרות שזה קשה אנחנו באים ממקום של חוזק. כשנחזק את משפחות הקורבנות נמשיך לחזק את האהבה והקבלה החברתית”

“בראשון בבוקר התעוררנו לחדשות נוראיות”, אמרה קרול נוריאל, מנכ”לית הליגה נגד השמצה בישראל, “שוב זה קרה, נפגעו חפים מפשע. כמו בכל המקרים הרימה את ראשה הנוראית והכתה את כולנו. הפכה אותנו למאוחדים וליותר מאמינים. מאמינים שלכל אדם יש זכות לחיות את חייו כפי שהוא רוצה”.

“נזכרתי שלפני 7 שנים שני רחובות מכאן הלך בנאדם לבוש שחור ותכנן לרצוח חפים מפשע”, אמר אימרי קלמן, יו”ר שותף של האגודה למען הלהט”ב בישראל, “שבע שנים אח”כ נכנס אדם אחר בארץ אחרת – לחסל כמה שיותר נשמות של אנשים. מה גורם לו לרצות לעשות כזה דבר? זה מכונה הומופוביה – פחד! פחד שהופך לשנאה כזאת אכזרית. הניסוח שמתאר תקיפות כלפי חברי הקהילה הגאה מכונות הומופוביה. לא שנאה של להט”בים, אלא פחד. הרוצח מהברנוער שעוד מסתובב חופשי, והרוצח של שירה בנקי ז״ל, והרוצח מהפולס הם כולם אותו רוצח. הם אותו רוצח שהחליף פנים. הרוצח הזה חוצה מדינות ויבשות… אנחנו צריכים לזהות איפה ומתי הוא צומח ואנחנו צריכים לעקור אותו מהשורש”.

עוד השתתפו באירוע השחקנית אסי לוי, הזמרת ענבל ביבי ששרה שיר לזכר הנרצחים ומלכת הדראג שיוונה בי בלאק שנעלה את האירוע בביצוע מצמרר לשיר – Greatest Love Of All של וויטני יוסטון.

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

צילום: דן יוספי

שיוואנה בי בלאק | צילום: דן יוספי

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן