fbpx

“נשים מרגישות פחות בנוח במסיבות המעורבות”

מסיבה בחיפה - טל-שחר בן ארי מסכמת את המסיבה הראשונה של ליין הנשים הטרי "אקסית"
exit1
צילום: איילה ברגר

משהו טוב קורה בצפון. לליין הג’וחה, שמתחיל במוצ”ש הקרוב בצפון הרחוק, מצטרפת אחות חדשה דנדשה, שכמו רבות וטובות לפניה, גם היא אוהבת נשים.

אמרו לי שראו את טל שחר בן ארי (אתן בטח מכירות אותה כטלשה), באיזו מסיבה בחיפה, בשעות הקטנות של הלילה – אז הלכנו לבדוק מה קורה שם.

“כשהגעתי לחיפה, לפני ארבעה חודשים חיפשתי מקומות לנשים שאוכל לצאת אליהן”, מסבירה טלשה, “לרקוד, להנות, ולמצוא גם פה את המשפחה המקומית שלי. אחרי בירורים עם מספר חברות בעיר גיליתי שהמסיבות היחידות לקהילה בחיפה הן מעורבות (גברים, נשים, קווירים ומה שבניהן). הליינים הקיימים מהממים, אבל עדיין לא נתנו לבנות את מה שחיפשו. נשים מרגישות פחות בנוח במסיבות המעורבות בעיקר מהמקום המוחצן. נשים הן בדרך כלל יותר ביישניות בסביבה גברית, לא משנה אם סטרייטים או גייז, וזה יוצר חוסר יכולת לגשת וליזום אינטרקציה עם הבנות האחרות.

במהלך השיחות עם החברות ובנות נוספות בעיר הובהר לי הצורך שלהן במקום שבו יוכלו להרגיש לגמרי בנוח, מקום לנשים בלבד, שייתן להן סביבה הרבה יותר בטוחה ונעימה. וכל הזמן חזר המשפט ״נו, תרימי את הכפפה!״ וכך היה”.

צילום: איילה ברגר

טל-שחר בן ארי (או בקיצור – טלשה) בת 27, חיפאית טרייה, מוזיקאית, די ג׳יי, ופעילה למען הקהילה הגאה, עברה לחיפה לפני 4 חודשים, איך לא – בגלל אקסית. (תודו שתמיד רציתן ליין על השם שלכן!)

“הגעתי לחיפה אחרי חיים שלמים במרכז במטרה להתחיל בחיים חדשים ולפתוח דף חדש ונקי”, מספרת טל, “בשנה האחרונה נכנסתי לחיי הלילה של הקהילה כדי ג׳יי בליין ה״זותי״, שם הכרתי המון נשים מדהימות, והבנתי שהליין הזה הוא קודם כל משפחה, שנותנת לכל אחת שמגיעה הרגשה של בית. היה לי חשוב גם לייצר את אותה התחושה ב”אקסית” וכך היה גם בערב הראשון. היה חשוב לי מאוד להכיר את הבנות באופן אישי במסיבה, ואחרי שסיימתי לתקלט, עברתי אצל חלק מהבנות לוודא שהן נהנות ופשוט אמרו לי ״תודה שעשית את זה עבורנו״ או ״איזה כיף שסוף סוף מישהי החליטה לעשות את זה״. התרגשתי עד דמעות, וידעתי שאין סיכוי שהדבר הזה עוצר פה.

עוד בנושא:  הדבר השובב הבא של תל אביב

לאורך כל הדרך שמעתי מלא משפטים כמו ״ניסיתי לפתוח פה כבר ליין כזה וזה כשל״ או ״בהצלחה עם זה, היו הרבה שניסו ולא הצליחו״, אבל לצד זה קיבלתי המון המון המון חיזוקים. נשים מחיפה ומחוצה לה הפצירו בי כמה מה שאני עושה זה חשוב, וכמה הבשורה הזו היא משהו שמביא איתו המון תקווה, וידעתי שרק בשביל זה שווה את זה”.

בת’כלס, במה נשים שאוהבות נשים מתעסקות יותר מאשר באקסיות?

אקסית | יום חמישי 27.7 | מועדון MiNi Market

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן