fbpx

נסיך, צייר לי זין

נמאס לכם מ-dick pics שקופצות לכם מול הפנים בלי אזהרה? קבלו את ה- dick code שמאפשר לכם לשלוח ולקבל תאור גרפי מדויק של אבר המין בלי להלחיץ אף אחד. "תמונות לא יכולות להכיל את כל המידע. בשביל זה יש את dick code"
diccode

כמה הכלי? דק? עבה? יותר עבה מפחית קולה? יותר רחב משלט של הוט? נכנס לתוך גליל נייר טואלט? חתוך? ישר? שעיר? מגולח? ואיך הביצים? קטנות? גדולות? מגולחות? גומר הרבה? כמה? וכמה ברצף? שלח תמונה!

התחקיר המתיש הזה ודאי מוכר לכל מי שמשתמש באפליקציות ההיכרויות לחיפוש סטוצים. אך אם להיות כנים, מדובר במידע די מתבקש. בכל זאת מדובר במפגש מיני, ולאבר המין של הפרטנר יש חשיבות מכרעת בהצלחת המפגש. הבעיה היא שמבול השאלות לפעמים מביך, לפעמים מטריד, ולפעמים סתם מתיש.

הגרסה הפחות עדינה והיותר מטרידה של התחקיר המעמיק הזה, היא פתיחת השיחה עם תמונה מפורטת של אבר המין, שנשלחת אליכם גם אם לא ממש ביקשתם או רציתם לראות אותה.

בשביל אלו שדורשים תאור מפורט, וגם בשביל אלו שחוששים משליחת תמונות חושפניות, המציא המעצב גיורגי זוקס את ה-dick code, המאפשר שליחה מפורטת של אבר המין שלכם לפרטנר, מבלי לשלוח תמונה שלו.

באתר שבנה זוקס, מוצגים איורים פשוטים של אברי מין גבריים, המחולקים לפי קטגוריות, כאשר הגולש יכול לסמן בכל קטגוריה את האיור המתאר בצורה המדויקת ביותר את אבר המין שלו, וכך להרכיב את הקוד האישי שלו, אותו ניתן לשתף עם אחרים.

מצורת העורלה ועד זוית הגמירה | צילום: CREATIVE ROBOT

“התחלתי עם הקטגוריות המובנות מאליהן, כמו גודל האבר והאם הוא נימול או לא”, הוא מסביר, “ולאט לאט המשכתי עם הדברים הקינקים באמת וכיסיתי את הכל”.

וכשהוא אומר את הכל, הוא מתכוון לזה. הקטגוריות מכסות את כל האפשרויות, החל מצורת העורלה, דרך זוית הזקפה ועד לעצמת הגמירה. הן מאפשרות לכם לשלוח ולקבל תאור מדויק של אבר המין של הפרטנר, וגם לגלות שיש עוד דברים חשובים, מסקרנים ומושכים הרבה יותר מהגודל.

זוקס לא מתכוון שהקוד שלו יחליף את שליחת התמונות. “ברגע שאנשים מגיעים לשלב שבו הם מרגישים בנוח להחליף תמונות ערום, אני בעד. העניין הוא שלא תמיד התמונות מצליחות לתאר את כל המידע. עכשיו הם יוכלו להחליף גם דיק קוד”.

לדבריו, למרות שחשב שהאפליקציה תשמש בעיקר גברים ששוכבים עם גברים, 40% מהמשתמשים הן נשים, שמשתמשות בקוד כדי לשלוח לפרטנר הפוטנציאלי את ההעדפה שלהן.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

האייטם אליו נכנסת מכיל תוכן מיני.
אם זה לא סוג התוכן שציפית לראות פה, זה הזמן לעזוב.
שלא נצטרך להגיד “אמרנו לך”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן