fbpx

ניצול הטבח במועדון באורלנדו: “אני כבר לא הומו. התאהבתי בישו”

אלואיס חביאר רואיז, שניצל מהטבח במועדון ה-Pulse באורלנדו טוען כי מצא את אלוהים שהציל אותו מההפקרות והסטיות שאפיינו את חייו | "אלוהים נתן לי את ישו המשיח שאת אהבתו גדלתי להכיר ברמה עמוקה יותר"
pulse
צילום: מתוך פייסבוק

הטרגדיה במועדון ה-Pulse באורלנדו הותירה אחריה 49 צעירות וצעירים שאיבדו את חייהם, וקהילה שלמה שחייה השתנו לאחר שנאלצה לחיות עם תחושת הפחד מהשנאה והאלימות אליהן מובילה הלהט”בפוביה.

עבור אלואיס חביאר רואיז, שניצל מהטבח, הטרגדיה שינתה את החיים בצורה אחרת. לדבריו, העובדה שניצל מהטבח גרמה לו למצוא את ישו ולהפסיק להיות הומו.

בפוסט שפרסם בפייסבוק, הסביר רואיז את השינוי שחל בו, וכיצד העובדה שניצל מלהיות הקרבן ה-50 של הטבח גרמה לו להתאהב בישו.

רואיז הסביר כי צפייה בתמונות מליל הירי הזכירה לו את “המאבקים” האישיים שלו שכללו “סטייה והפקרות מינית שהובילו להדבקה ב-HIV ולשתייה מופרזת של אלכוהול שנועדה להטביע את הכל”.

“המאבקים שלי היו אמיתיים”, כתב רואיז והמשיך: “האויב אחז בי, ועכשיו אלוהים הוציא אותי מהרגע הזה ונתן לי את ישו המשיח שאת אהבתו גדלתי להכיר ברמה עמוקה יותר”.

רואיז התייחס בפוסט גם לחבריו שנרצחו באותו הלילה: “בתמונה איתי שניים מחברי הטובים שכבר לא איתנו, שניים מתוך 49 שאיבדו את החיים באותו הלילה. אני הייתי צריך להיות מספר 50, אבל עכשיו יש לי את ההזדמנות לא רק לאהוב את ישו אלא להיות מאוהב בישו ולשתף את אהבתו. אני יודע מי אני ואני לא מוגדר על ידי מי שהאויב אומר שהייתי, אלא על ידי מי שישו המשיח אומר שאני”.

חבריו של רואיז לא יודעים לספר האם הוא עבר טיפולי המרה מסוג כלשהו, וגם רואיז עצמו מסרב להתייחס לנושא. יחד עם זאת, הוא לא שומר את ההכרה אליה הגיעה לעצמו ומתכנן להשתתף ב”צעדת החירות” שתתקיים בסוף השבוע הקרוב בוושינגטון.

האירוע, המתואר כיום אשר “חוגג את החופש והשחרור מהומוסקסואליות ומאורח חיים טרנסג’נדרי על ידי החסד והעוצמה של ישו המשיח”, מאורגן על ידי קבוצת ‘קולם של חסרי הקול’, ששמה לה למטרה להגן על זכויותיהם של הומוסקסואלים לשעבר, א.נשים עם משיכה לא רצויה לאותו המין ובני משפחותיהם.

התגובות להצהרתו של רואיז נעות מתמיכה על כך שמצא את הדרך הנכונה ואת האלוהים והוא שלם עם ההחלטה ועד לזלזול מוחלט בנסיונותיו להאשים את הנטייה המינית בחיי ההפקרות ומחלות המין.

עוד בנושא:  ברוח התקופה - מצעד הגאווה 2024 יצעד במתכונת מיוחדת

“כאשר אתה מגנה את החברים שלך שאיבדו את חייהם בשואה הזו אתה פוגע בזיכרון שלהם ובחייהם”, כתב לרואיז אחד המגיבים, “HIV הוא לא עונש על היותך הומו. גם הירי לא היה באשמתך. אני מתפלל שתלמד להבין כי אלוהים ברא אותך גבר הומו מושלם”.

“זה סטירת לחי לכל אלה שנספו באותו לילה ב Pulse” כתבה מגיבה נוספת, “זו סטירה בפנים של כולנו, שהגענו למועדון והרגשנו בטוחים להיות פתוחים וחופשיים כמו כל הקהילה האוהבת שלנו, ולקבל את עצמנו ואחד את השני כמו שאנחנו. אני מקווה שזו רק הטראומה שלך מדברת ולא אתה, כי אז זה פשוט פתטי ועצוב”.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. אורן הגב

    רק מקריאת האנגלית הקלוקלת והתחביר השגוי בפוסט רואים שכנראה לא מדובר באדם הכי משכיל בעולם.
    מאחל לו בהצלחה ״בדרכו החדשה״ וניפגש בגריינדר.
    חבל שהתקשורת נותנת במה לכל אידיוט. אחר כך הוא יהפוך לדוגמא ומופת להומופובים רבים.

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן