fbpx

מתנות חג גאות ומקוריות – לחברים, למשפחה ולעצמכם

עם יד הלב, כמה קערות פירות כבר קניתם כמתנה לחג? רוצות להפתיע עם מתנה מקורית וייחודית באמת? אתם מוזמנים להכיר את החנות החדשה של וודג'

מתלבטים שוב בין קערת פירות לעציץ פרחים? שוקלות להתפרע ולהפתיע עם סלסלת שוקולדים ובובת ארנבון? רכישת מתנות לחג, ליום הולדת או ליום האהבה, (והאמת, גם קבלת מתנות), הפכו לפעילות מעיקה, מתישה והרבה פעמים מיותרת. (רק נזכיר את “תראי איזה יופי מאמי, עוד קערה! איפה נשים אותה?” או את “אני לא מאמין, קנית לי דובי וורוד מהמם. איזו הפתעה”)

בתור הא.נשים היצירתיים יותר מצופה מאיתנו להיות יצירתיים גם במתנות שאנחנו מעניקים. לצורך כך הקמנו את WDG SHOP, בה נציע לכם מגוון מוצרים יצירתיים, מדליקים ומקוריים, שיכולים להיות מתנות מפתיעות באמת, לחברים, בני משפחה וכמובן לעצמכם.

את החנות (ואת השנה) אנחנו פותחים עם מתנות מקוריות לחגים, כולן עבודות יד של מעצבים ואמנים, שיוסיפו גאווה לכל בית.

כיסויי חלות שבת גאים

מי אוהב את השבת? על פי שירו המקורי והמקסים של אהוד מנור – סבא וסבתא, וגם אימא ואבא. על פי כיסויי החלות החדשים של סטודיו מנדרינה גם אבא ואבא, ואימא ואימא.
לפני מספר שבועות התקבלה בסטודיו מנדרינה שיחת טלפון, מבחור שביקש שנעצב עבורו ועבור בן זוגו כיסוי לחלות השבת. רינה החליטה להרים את הכפפה ויצרה שני דגמים חדשים, מעוצבים וצבעוניים לקהילה הגאה.

שלטי גאווה לדלת

המשפחות החדשות העלו לתודעה את קיומם של מבנים שונים של משפחות. עד שנצליח לדאוג לכך שכל מבנה משפחה שנבחר להקים יצוין במסמכי המדינה הרשמייים, אנחנו יכולים לדאוג לכך שלפחות בדירה שלנו הדבר יצויין בבירור.

שלטי הגאווה של המעצבת קרן כהן מגיעים במגוון עיצובים המתאימים לכל מבנה משפחתי. ניתן לתלות אותם על דלת הבית, המשרד, החדר או השירותים, ובכל מקום שאתם מרגישים בבית. לדוגמאות נוספות עברו לחנות.

מיניאטורות עבודת יד

מתנה קטנה שמשאירה רושם גדול במיוחד היא המיניאטורות של דן עוזיאל, שיוצר מעיסת נייר מיניאטורות של אנשים, זוגות ובעלי חיים.
המיניאטורות של דן עוזיאל יכולות להיות אפילו עוד יותר אישיות. עוזיאל יוצר מיניאטורות בהזמנה אישית לפי בקשת הלקוח, כך שתוכלו ליצור לעצמכם מיני מי משלכם, או להעניק אותו במתנה למישהו או מישהי שפשוט לא יכולים בלעדיכם.


תודה מיוחדת לזהורית שורק על הרעיון והעזרה.
רוצים לראות מוצרים נוספים בחנות שלנו? כתבו לנו

עוד בנושא:  רשימה קווירית למועצת העיר ת"א

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן