fbpx

מסיבת גאווה משותפת לליזי, ביסי וקאלט

הליינים ליזי, ביסי וקאלט ממשיכים עם שיתוף הפעולה, הפעם עם מסיבה משותפת. "למה לבחור בין כולם, אם אפשר גם וגם?"
lizi

בהמשך לשיתוף הפעולה של השלוש להפקת קליפ הגאווה הרשמי, החליטו בעלות הליינים קאלט, ביסי וליזי להמשיך עם שיתוף הפעולה ולערוך מסיבת גאווה משותפת.

המסיבה, שתתקיים ביום חמישי 8.6, ערב לפני מצעד הגאווה בתל אביב, תתקיים בשלוש רחבות במועדון הדופלקס.

על הרחבה המרכזית אחראי ליין ה LiZi, שירים את הקומה הראשונה עם לירז אוחנה ואפרת נעמן. בחלל האמצעי תמצאו את הקאלט עם הרכב משמח במיוחד – די ג׳יי אוסקה וחביבת הקהל שמגיעה במיוחד לגאווה לביקור מחופי יוון, תמי ביברינג.
את הגג יעיפו ליין הביסי עם אביה פרחי וניל פרידלנדר B2B בסט טראש מטורף.

במהלך הערב תתקיים הופעה מיוחדת של ג’ולייטה ברחבה המרכזית עם להיט מיוחד למצעד הגאווה. ג׳ולייטה (חי ב La La לנד, הכוכב הבא), הידועה ממגוון להיטים ישראליים, תגיע לעשות שמח במופע מיוחד בשילוב רקדנים-ות.

אז למה לבחור בין כולם כשאפשר גם וגם וגם?

“אנחנו מאד מתרגשות לקחת חלק בשיתוף פעולה כל כך משמעותי שמייצר לקהל אפשרות להגיע למסיבה עם שלושה ליינים, שלוש רחבות ושלושה סגנונות מוזיקלים”, אמרו ענת ניר ודנה זיו מקאלט, “יש פה אפשרות לחיבור בין קהלים שלא נפגשים בדרך כלל וזו המהות הכי יפה בגאווה – התערבבות שמחה של הקהילה הצבעונית שלנו. הדופלס הוא מרחב ענק שבערב הזה יהפוך לגן שעשועים שבו כל אחת יכולה למצוא את עצמה ולהסתובב בין אפשרויות נוספות. זה הביטוי הפיזי המושלם ל״גם וגם״ כמו שצריך כשמדובר בנושא השנתי ביסקסואליות”.

“אנחנו לא מפסיקות להתרגש מאירועי הגאווה בסימן ביסקסואליות ועובדות על שלל אירועים, מסיבות, וקליפ גאווה אחד אבל הכי מתרגשות ממסיבת הגאווה המשולשת שלנו, יום לפני המצעד”, הוסיפה נעמי סרוסי מהביסי, “הפעם בחרנו להציע לקהל שלנו מגוון רחב יותר של אופציות ולשתף פעולה עם שני ליינים מצליחים שפונים בעיקר לנשים במטרה להראות שגם בחיי הלילה לא צריך לבחור ואפשר לרקוד ולאהוב גם וגם”

“אנחנו שמחות ונרגשות על השת״פ, כיף לראות את התפתחות הקהילה הנשית והביסקסואלית, ולקחת חלק מדי שנה בפרויקטים כאלו ואחרים”, סיכמה ליז לוי, מLiZi, “אין ספק שחברתית וקהילתית פשוט משתלם לחבק, לתמוך ולהרים לליינים שלצידנו כי יחד הכוח שלנו מקבל משמעות חדשה. אני חושבת שזו שיטה שבחיי הלילה צריכים לאמץ ונרגשת מהאירוע הגרנדיוזי שהרמנו לכםן. יש למה לצפות! חג גאווה שמח”.

עוד בנושא:  רשימה קווירית למועצת העיר ת"א

כניסה:
40 למהירות החלטה (מכירה מיוחדת עד רביעי 24.5 בשעה 20:00) | 60 עד יום רביעי 7.6 בחצות | 80 בקופה

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן