fbpx

מנכ”לית חדשה לארגון חוש”ן

תמר יהל תחליף את יהלי בן עמי ויטנברג שמסיימת 3 שנים בתפקיד. "חשוב לי לייצר תחושה של בית, שייכות וגאווה"
tamar_yahel

לאחר הליך בחירה ממושך ויסודי, הודיע דירקטוריון חוש”ן על מינויה של תמר יהל למנכ”לית הארגון.

יהל תחליף את יהלי בן עמי ויטנברג לאחר שלוש שנים משמעותיות בתפקיד, ותוביל את העשייה החוש”נית בשנים הקרובות.

תמר יהל (30), אישה לסבית, חיה עם בת זוגה ו 2 ילדיהן. מגיעה מתחום החינוך והמעורבות החברתית, הייתה בין המקימיםות של המכינה הקדם צבאית בירושלים (“הירושלמית”), ניהלה את המכינה במשך שנתיים וכן ניהלה את כפר הסטודנטים של עמותת “איילים” בלוד. רוב חייה חיה ופעלה בירושלים, והיא מגיעה לתפקיד המנכ”לית לאחר שהות של שנה וחצי בקנדה.

“אני מאמינה שהדרך הנכונה ביותר לחולל שינוי חברתי היא בדרך של חינוך, שיח ודיאלוג, ומתוך זה מגיעה האמונה העמוקה שלי בעשייה של חוש”ן”, אמרה תמר יהל, “כמנכ”לית הנכנסת חשוב לי לייצר תחושה של בית, שייכות וגאווה עבור המתנדביםות, שהםן הלב הפועם של העשיה”.

תמר נבחרה על ידי הדירקטוריון, בסיום תהליך שהובילה ועדת איתור. הרכב הוועדה כלל חברי.ות דירקטוריון, מתנדביםות, יועצת ארגונית ונציג ועדת ביקורת. הוועדה בחנה את המועמדות של עשרות רבות של מועמדים ומועמדות ראוייםות ומצויניםות.

תמר ממשיכה רצף מכובד של נשים מנכ”ליות בארגון, ותחל בקרוב את תהליך החפיפה עם יהלי.

“בשם חברי.ות הדירקטוריון, העובדיםות והמתנדביםות, אנו מאחליםות לתמר הצלחה רבה בתפקידה החדש”, אמר יגאל אברהמי, יו”ר הדירקטוריון, “יש לנו אמון רב שתדע להוביל את חוש”ן במקצועיות, ברגישות ובאכפתיות רבה אל מקומות חדשים, ולעמוד באתגרים הרבים שבפנינו – בין היתר, הגעה לקהלים חדשים בפריסה ארצית, הרחבת הייצוגים הקהילתיים בתוך הארגון והצטרפות מתנדביםות נוספיםות, הובלת תהליכים פנים ארגוניים, הגברת שיתופי הפעולה בין ארגוני הקהילה ומתן ביטוי לנושא של אירועי הגאווה השנה – ביסקסואליות – בעשייה הארגונית. וליהלי, עוד יהיה לנו זמן ומילים לפרידה (רק בכובעך כמנכ”לית הארגון), אך כבר כעת, אנחנו רוצות לומר לך תודה על שלוש שנים מלאות בעשייה, בהן חוש”ן צמחה והתפתחה והגיעה להישגים חסרי תקדים”.

עוד בנושא:  אהבה שווה - תערוכת צילומי זוגות להט"ב ביום חתונתם

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן