fbpx

מיקרוסופט תכפיל את מספר המלגות לטרנסג’נדרים

במסגרת שיתוף הפעולה בין ארגון מעברים לאיגוד העובדים הלהט"בים במיקרוסופט, תעניק החברה 12 מלגות לימודים מלאות לצעירות וצעירים מהקשת הטרנסג'נדרית, ותכפיל את הסכום שייאסף על ידי הציבור הרחב. "המטרה שלנו היא העצמה של חברות וחברי הקהילה, צעד ראשון וחשוב לבניית קהילה חזקה ותומכת"
%d7%9e%d7%9c%d7%92%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a2%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%9d

שיתוף הפעולה בין ארגון GLEAM של חברת מיקרוסופט לבין ארגון “מעברים” בקהילה הטרנסית מתרחב והשנה יוענקו 12 מלגות לימודים מלאות לצעירות וצעירים מהקשת הטרנסג’נדרית לטובת השכלה גבוהה.

הפרויקט שהחל בחודש הגאווה האחרון כלל בשנה הראשונה תשע מלגות לימוד ולאור הצלחתו הוחלט בחברה להמשיך לשנה נוספת. במקביל הוביל ארגון מעברים בשבועות האחרונים קמפיין לגיוס תמיכה מהציבור הרחב ובמסגרתו נאספו עד כה 36 אלף שקלים. הגיוס יימשך עד סוף השבוע ובמיקרוסופט הוחלט להכפיל את הסכום שייאסף על ידי הציבור הרחב לצד הענקת המלגות.
בסך הכל יוענקו השנה כאמור 12 מלגות על פי קריטריונים קבועים מראש.

ארגון GLEAM מאגד את העובדים הלהט”בים במיקרוסופט ושותף בהובלת המהלכים שעורכת החברה סביב אירועים מרכזיים של הקהילה הלהט”בית ובכלל זה משאית עליה לקחה חסות במצעד הגאווה האחרון בתל אביב, תמיכה במצעד הגאווה בירושלים, שיתוף פעולה עם המרכז העירוני הגאה בתל אביב והענקת המלגות בשיתוף ארגון “מעברים”.

“חברות וחברי הקהילה הטרנסג’נדרית סובלים מאפליה וקיפוח, רבים מהם מנודים על ידי משפחותיהם ואינם זוכים לכל תמיכה שהיא” , הסביר קובי מימון יו”ר GLEAM ישראל, “אין פלא שאחוזי האובדנות בקרב צעירות וצעירים מהקשת הטרנסג’נדרית הם מהגבוהים ביותר. המטרה שלנו יחד עם ארגון מעברים היא העצמה של חברות וחברי הקהילה, ומתן הזדמנות שווה בלימודים, בתעסוקה ובהשתלבות חברתית. זה צעד ראשון וחשוב כדי לבנות קהילה חזקה ותומכת”.

עוד בנושא:  "החתונה הזו היא גם התרסה וגם גאווה"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן