fbpx

מיזם חדש מציע לתיירים ומקומיים הסעות לחוף געש בשבוע הגאווה

מיקומו המרוחק והגישה הבעייתית משאירים את חוף געש מיותם בחודשי הגאווה. מיזם חדש מציע לתיירים ההרפתקנים הסעות הלוך ושוב לחוף הבתולי והלא תמים, "איפה שבאמת אפשר להיות אחד עם הטבע, ובסביבה אוהדת וידידותית להומואים"
gaashexpress
צילום: ארז ביאלר. עיבוד תמונה: עומר געש

ארועי הגאווה מביאים לישראל אלפי תיירים גאים מכל העולם, שמגיעים לחגוג גאווה בבירה הלהט”בית של המזרח התיכון.

רובם נשארים בתל אביב, ומבצעים גיחות קצרות לירושלים, ים המלח או הכנרת. אלו שנשארים בעיר ומעוניינים לבלות חופשת קיץ לוהטת, ממלאים את חוף הילטון עמוס הטסטוסטרון, החוף הגאה היחיד בעיר.

מיזם חדש של ארז ביאלר, געש אקספרס, מציע לתיירים המגיעים לארועי הגאווה בתל אביב לצאת מהעיר וליהנות מהנוף, הטבעי והאנושי, שבחוף געש.

ביאלר, בן 33, בוגר תקשורת וניהול ומומחה פרסום בפייסבוק לעסקים ומותגים, מסקר בשבע השנים האחרונות תיירות (גאה ורגילה) לעכבר העיר.

לאחר שבעבר הפיק טיולים גאים לים המלח ולירושלים, מסביר ביאלר מדוע השנה בחר להתמקד בגעש.

“געש לדעתי הוא אחד המקומות היפים ביותר על רצועת החוף במרכז, שנותרה בתולית וטבעית, ולשם שינוי אפשר להרגיש איך המקום הזה היה נראה פעם”, מסביר ביאלר, “זה תמיד זה מזכיר לי איזה לוקיישן מרוחק של משחקי הכס. האופציה שאני מציע, לתיירים או לישראלים, זו הסעה נוחה וממוזגת הלוך וחזור, עד למקום שממנו יורדים לחוף, דרך השמורה. למעשה – אני מציע להם לבוא לבקר בשמורת הטבע חוף השרון”.

האם אתה חושב שייהיה לזה ביקוש?
“אני מקווה שיהיה לזה ביקוש. אני יודע שבעיני ובעיני רבים מחבריי, זה אחד המקומות הכי קסומים בארץ, איפה שבאמת אפשר להיות אחד עם הטבע, ובסביבה אוהדת וידידותית להומואים. בכל מקרה כיום, גם אם תיירים שמעו על געש ורוצים לבקר בו לצערי אין להם את האופציה. לא פעם ולא פעמיים חברים, וגם תיירים שמבקרים מחו”ל, נאלצים לשלם סכומי עתק ולהסתבך עם השכרת רכב (משהו שמאוד קשה ויקר לעשות מתחת לגיל 24 לדוגמא) או לנסוע בתחבורה ציבורית וללכת 4 ק”מ ברגל בין שדות ודיונות”.

איך אתה מגיב לאלו שמתלוננים על המחיר הגבוה?
“אני רוצה להדגיש: המיזם הזה לא נועד כדי להרוויח. אם הייתי רוצה להרוויח מהסעות הייתי פונה להסעת צליינים לטבילה בטבריה – תאמינו לי שיש שם הרבה יותר כסף. אני פשוט רוצה ליצור פיתרון בעלות סבירה למבקר הגיי שמעוניין לחוות את הפנינה המקומית הקסומה הזו. הייתי שמח אם מדינת ישראל הייתה שוקלת צעדים להפחתת המחירים השערורייתיים שאנחנו משלמים פה שלא לצורך (לדוגמה על דלק). אבל במקרה הזה באמת שקטונתי”

אתה לא חושש שמסחור שלך החוף יפגע באופי שלו?
“אני דווקא בדעה שככל שנעמיק לפתח את המקום, כמובן עם שמירה על הצביון של שמורת הטבע, ככה הוא יהיה מזמין ונקי יותר. הבעיה העיקרית בגעש, וגם העצובה, היא שהחוף מאוד מלוכלך תמיד, גם לאחר מספר מבצעי ניקיונות, שבאחד מהם גם הייתי מעורב. אולי לקראת פסח נרים שם אני וחבריי סיבוב ניקיון נוסף כי זה פשוט עצוב לראות את המקום הכל כך יפה הזה מוזנח ככה. למה כל כך קשה להציב פחים בכניסה וביציאה מהמקום ולאסוף איתנו את הזבל? בכל מקרה מסחור לא יהיה פה כי מדובר במעט מאוד אנשים.

כרטיסי הנסיעה זמינים לרכישה באתר געש אקספרס

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן