fbpx

מחפשת הייטקיסטית לדרינק נצחון

lebianwhotech

הייטקיסטית, חובבת גאדג’טים, או סתם גיקית של משחקי מחשב? ארגון Lesbians Who Tech העולמי מזמין אותך להתחבר עם עוד נשים גאות, מקצועיות ומוכשרות. תבואי לבד


lebianwhotech


אחרי יום עבודה מפרך שכולל שיחות ומיילים עם לקוחות וקולגות מסביב לשעון (ואפילו לא הספקת לאכול צהריים זריז מעל המקלדת!), דיפלויי של הגרסה החדשה לפרודקשן, תיקון של הבאג ה-כ-י מעצבן בעולם, לשבור את הראש בבריינסטורם אינטנסיבי על קונספט לקמפיין החדש וכמובן לשבת בכל הפגישות האינסופיות האלה שמזמינים אותך אליהן…. מה יכול לבוא יותר בטוב מדרינק ניצחון אחרי העבודה עם עוד נשים לסביות, קוויריות, בי וטרנס שהיום שלהן התנהל פחות או יותר כמו שלך?

ארגון lesbians who tech העולמי הוקם בסן פרנסיסקו ומונה מעל 15,000 חברות המשתייכות ליותר מ-30 ערים בכל העולם – ותל אביב אחת מהן!

המשימה שלנו היא לקדם נראות של נשים גאות בהייטק וטכנולוגיה, גם כלפי הקהילה הטכנולוגית וגם כלפי הקהילה הגאה. נשים גאות עובדות בהייטק וטכנולוגיה במספרים גדולים יותר משבדרך כלל מניחים – הן עובדות במקצועות מדויקים, טכניים וטכנולוגיים שלרוב משויכים עם גבריות וגברים בלבד, מובילות צוותים, חברות וארגונים אך משום מה לא בדיוק נמצאות באור הזרקורים כמו מקביליהן הגברים שקוצרים תהילה והערכה עבור ההצלחות (והכישלונות) שלהם.

המטרה שלנו היא לחולל שינוי בתפיסה ולהראות לעולם (ובעיקר לעצמנו) שנשים גאות הן נכס לעולם הטכנולוגיה, המדע וההייטק והגיע הזמן לסגור את פערי השכר והנטייה להמעיט בערכן של נשים ולהטב״ק בהשוואה לגברים הטרוסקסואלים.

מזמינות אתכן להצטרף אלינו ל Happy Hour של דרינקים וקוקטיילים שאחרי העבודה כדי להכיר ולהתחבר עם עוד נשים גאות מקצועיות ומוכשרות! המפגש יתקיים באוטו בר בחסות הליין seven:eleven – תרבות בילוי למשכימות קום (מתאים לכל הקרייריסטיות שצריכות להיות במיטה עד חצות באמצ״ש)

״ואם אני לא עובדת בהייטק, אני גם יכולה לבוא?״ את בטח שואלת. ברור שאת יכולה! גם אם את רק סקרנית לגבי עולם ההייטק וטכנולוגיה, סטודנטית, חובבת גאדג׳טים, גיקית של משחקי מחשב או סתם מחפשת להכיר הייטקיסטית שווה, בואי להרים אתנו דרינק ניצחון ואנחנו כבר נדאג לשאר.

עוד בנושא:  בין שתי המלחמות: עולים להטב"ק ממדינות פוסט-סובייטיות

למה אפשר לצפות?
תגי שם ומקום עבודה (כן כן כולן הולכות להוריד את השריון והמסכה ולהיות נחמדות ונגישות), אחלה דרינקים, אחלה מבצעים על אוכל + בירה, סוואג ומרצ’נדייס.
ונטוורקינג! תכירי נשים שעובדות במקצוע שלך, בחברה שלך ומי יודעת – אולי את הבחורה שתסדר לך את הג׳וב הבא. והכל באווירה מקצועית – אבל משוחררת, תקשורתית וכיפית.

אפשר להגיע עם חברה או ידיד מלווה אך אנחנו ממליצות בחום להגיע לבד! יאפ, שמעת נכון – אם תגיעי לבד יהיה לך קל יותר ליצור קשרים חדשים (וגם אם את מופנמת זה לא תירוץ, יש לנו פתרונות להכל), מבטיחות שהחוויה שלך תהייה הרבה יותר מדליקה.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן