fbpx

לראשונה בהוליווד: כוכב בשדרות הכוכבים לאמן הדראג רופול

אמן הדראג רופול חנך בסוף השבוע את הכוכב שלו בשדרות הכוכבים בהוליווד והפך למלכת הדראג הראשונה בעולם המונצחת על רצפת השדרה המפורסמת | "ללא ספק הרגע החשוב ביותר בקריירה המקצועית שלי"
rupaulstar
צילום: צילום מסך יוטיוב

רופול צ’ארלס הוא הרבה דברים – אמן מצליח ומוערך, זוכה אמי (פעמיים), אייקון של הקהילה הגאה, גורו לקבלה עצמית ומלכת הדראג האהובה ביותר בעולם. והחל מסוף השבוע – הוא גם אחד מהאמנים המונצחים לתהילת עולם בשדרות הכוכבים של הוליווד.

בטקס שנערך בסוף השבוע חנך רופול את הכוכב שלו בשדרות הכוכבים בהוליווד, והפך למלכת הדראג הראשונה בהיסטוריה המקבלת כוכב בשדרות הכוכבים.

“זהו ללא ספק הרגע החשוב ביותר בקריירה המקצועית שלי”, אמר רופול בנאומו, “כבר בתור ילד חלמתי להיות אחד הכוכבים על המדרכה. זה היה חלום שלא היה לי מושג איך אגשים אותו, אבל קיבלתי כל כך הרבה תמיכה ממשפחתי וכל כך הרבה אמון ביקום, וזה מה שהביא אותי ליום הזה. אניט אוהב את כולכם ומאחל לכם שהחלום שלכם יתגשם כמו שהחלום שלי התגשם”.

השחקנית ג’יין פונדה, שנשאה דברים בטקס, אמרה כי הכוכב של רופול צריך להיות גדול פי שלוש מכל כוכב אחר בשדרה. “אני לא חושבת שיש מישהו על השדרה הזו שהשיק תעשייה שלמה, כמו שרופול עשה”, אמרה פונדה, “הוא יצר תעשייה שייצרה מקומות עבודה למאות אנשים, וחלומות לעוד רבים נוספים”.

עוד בנושא:  עשתה היסטוריה: שילה ויינברג היא חברת המועצה הטרנסית הראשונה בישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן