fbpx

לחרוש בכל צבעי הקשת – דגל הגאווה עוזר לכם לעבור את תקופת המבחנים

לסכם, לצלם ולשנן אנחנו לא צריכים ללמד אתכן, אבל יש עוד כמה דברים שאפשר לעשות בתקופת המבחנים כדי לשרוד אותה. דגל הגאווה יעזור לכן לזכור אותן , ואולי אפילו לעבור את המבחנים בהצלחה
Rainbow ring book closeup
Rainbow ring book closeupKasaa | CC BY-NC 2.0

אח… תקופת המבחנים…

התקופה הזו בשנה שבה יום אחד הדירה שלכם נראית כמו הצד הפחות יפה של חירייה, ולמחרת כל מדף התבלינים מסודר לפי א”ב.

התקופה בה ביום אחד אתם מוצאים עצמכם מבשלים ארוחת 8 מנות שלא הייתה מביישת את רושפלד, כשיום קודם התזונה שלכם התבססה על במבה יבשה ושאריות מהקופסאות שלקחתם מאמא לפני שבועיים וחצי (אחרי שהרחתן אותן כמובן, לבדוק תקינות).

התקופה בה לא ראיתם את החברה הכי טובה כבר 3 שבועות, אבל לגמרי עברתן על כל אלבום החתונה שלה בפייסבוק.

התקופה בה…

טוב, הבנתן כן? תקופת מבחנים. תקופה מאתגרת לכל הדעות. כדי להצליח להישאר שפויות גם במהלכה, חשוב שתדעו ללמוד כמו שצריך. ובכמו שצריך – אנחנו מתכוונות – בכל צבעי הקשת, כי… איכשהו זה תמיד נראה כמו הדבר הנכון.

כדי לחסוך לכן עוד 2 דק’ מהחומר המרתק שאתן קוראות, הרשנו לעצמנו ללכת על הגירסה הנרחבת של דגל הגאווה, שמכיל 8 צבעים: מוכנות? בואו נתחיל (נא לקרוא בעיון – אתן נבחנות על זה אח”כ!)

ורוד

לא ברור איך דווקא הוורוד מצא את עצמו מחוץ ל-6 הצבעים שנשארו בדגל. בייחוד שהוא כזה גיי. אז למי שלא ידעה – הוורוד בדגל משמעו מיניות, כן כן, אותה אחת שהזנחתם בזמן תקופת המבחנים.  וחבל, כי דווקא מחקרים מוכיחים שאורגזמה תורמת רבות לתפקודי המוח, משפרת את היכולת השכלית ואף מפיגה מתחים (ואנו בטוחות שהניסיונות לחפש ממי אפשר להעתיק סיכומים גרמו לכם ללא מעט כאלו) אז בגדול… נאחל לכם…ללכת להזדיין?

אדום

בהמשך ישיר לצבע הבא שלנו בדגל – הצבע האדום מסמל “חיים”. כן כן, אותם חיים שאתם מרגישים שאין לכם כרגע? אז אלו.  תנסו בכל זאת ליהנות מהתקופה הזאת. בין כותלי הכלא – תוכלו למצוא גם לא מעט חופש. לא צריך ללכת לאוניברסיטה, לא חובה לקום בשש וחצי בבוקר, ואפילו ההורים נותנים לכם פאס מארוחות שישי. אז אולי זה לא הזמן לפיתוח תחביבים חדשים, או חיזוק הקשר עם החברה מהתיכון שלא ראיתם 7 שנים, אבל בהחלט אפשר לצאת להתאוורר עם חברה על כוס קפה, ללכת לפגוש חברים ומכרים, לעשות ספורט, ואפילו לראות סרט. (לא. לא את כל העונות של כתום זה השחור החדש. סרט!) ואפרופו כתום –

כתום

הכתום מסמל בריאות, שאם נודה על האמת – אנחנו דיי מזניחים אותה בתקופת מבחנים. אז בואו ניישר קו –

ארוחת ערב שמכילה 3 סוגי תפוצ’יפס  – גבולי

לעשן חפיסה ביום – שלילי

לא להתקלח שבוע – פלילי (בייחוד אם אתם לומדים עם חברים)

אז קחו דברים בקלות, שום דבר לא ייקרה אם תעזבו את החומר לשעה, תעשו קצת מתיחות, יוגה, או אפילו תצאו לעשות ריצה בפארק, תאמינו לי – זה אפילו יעזור לכם ללמוד יותר טוב אחרי זה.  ובת’כלס – אין דבר יותר מבאס מלהגיע למבחן משתעלת, או מצוננת. אז שמרו על עצמכן.

צהוב

הצבע הצהוב מסמל את אור השמש. כן כן, עוד דבר שהזנחתן בתקופה האחרונה. אנחנו בטוחות שאתן מתרפקות על אלבומי הטיול הגדול בתיאלנד (בריחה לפייסבוק? כבר דיברנו על זה) ועל כמה הייתן שזופות שם. 

אז אולי לצאת לעשות 8 שעות של בטן גב בחוף זה פחות מומלץ בתקופה זו של השנה, אבל אם אתן לומדות משהו שמכיל סיכומים, לקרוא אותם לאור השמש יכול להיות הרבה יותר נעים מלאור הפלורסנט. מה גם שבשמש יוצאות תמונות הרבה יותר טובות שתוכלו להעלות לאינסטוש ולתייג את הדף של האחווה. לא לשכוח לעשות האשטג – #חורשות_בגאווה.

ירוק

בעיקרון הירוק בדגל מסמל טבע… אבל… אתם ילדים גדולים. תיקחו את זה לאן שאתם רוצים. אבל הכל במידה, כן?

טורקיז

הטורקיז בדגל מסמל קסם. כן כן, בדיוק מה שאתם צריכים כדי לקבל עובר במבחן הקרוב אם תמשיכו לברוח מהחומר ולקרוא כתבות בוודג’. אבל רק עוד שני צבעים ואתם משוחררים.

כחול

הכחול בדגל מסמל שלווה. בדיוק זו שלחלקנו קשה לשמור עליה בתקופת המבחנים.

אז נכון, לוותר על כל השיט הזה ולפרוש מהתואר יכול לתת לכם שלווה לזמן מסוים. אבל בואו, עברתן דברים מלחיצים מזה בחיים שלכם. על כמה הדופק שלכן היה ברגע שיצאתן בפני ההורים? אז מה זה סיכום של 436 עמודים עכשיו? קטן עליכן!

סגול

הצבע האחרון שלנו בדגל מסמל רוחניות.

אז נכון, רוחניות זה לא דבר שניתן להציב באינטגרל, וגם לא לעשות לו נגזרת (לכל סטודנטיות המדעים המדויקים מבינינו) אבל בהחלט ניתן להיכנס לכיתה ברגל ימין, לשים על השולחן ספרון תהילים קטן, או להתחיל כל בוקר במדיטציה של 5 דק’.  מה שעוזר לכן. להזיק זה בטח לא יכול.

ולסיכום, נאחל לכן המון המון בהצלחה בתקופת המבחנים, קחו את הכל בקלות, באהבה ובגאווה. עוד כמה שנים מעכשיו אתן תיזכרו בתקופה הזו ותחייכו. ואם אתן כבר חורשות בגאווה לבד בחדר, תעלו איזה סלפי שנדע שאתן עדיין חיות, אוקי?

#חורשות_בגאווה.

עוד בנושא:  בין שתי המלחמות: עולים להטב"ק ממדינות פוסט-סובייטיות

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן