fbpx

לא רואה בעיניים

לא מצליחים לזהות במסיבה את הבחור איתו דיברתם בגריינדר? הבחורה מהשפגט נראית לכן אחרת לגמרי למחרת בבוקר? יכול להיות שזה האלכוהול או הפוטושופ, אבל יכול להיות שאלו סימנים המעידים על כך שאתם צריכים משקפיים. דליה גיגי אליאש מסבירה על הסימנים המעידים על ליקוי ראייה ומזמינה אתכם להבדק
adashot1

מהווטסאפ המשפחתי ועד להודעות בגריינדר, מעדכוני החדשות בוודג’ ועד לקליפ מהמסיבה האחרונה של עופרה, אנחנו מבלים את רוב הזמן שלנו, (אם לא את כולו), מוקפים במסכים שהופכים לצינור העיקרי דרכו אנו רואים את העולם.

המציאות הזו בה אנו מבלים את רוב חיינו מול מסכים, מגבירה את הסיכוי להיווצרות ליקויי הראייה, כאשר בכל שנה הולך וגדל מספרם של האנשים שמפתחים ליקוי ראייה ונזקקים למשקפיים.

אם אתם לא מצליחים לזהות במסיבה את הבחור איתו דיברתם בגריינדר, או שהבחורה מהשפגט נראית לכן אחרת לגמרי למחרת בבוקר, יכול להיות שזה האלכוהול, או הפוטושופ, אבל יכול להיות שאלו סימנים המעידים על כך שאתם צריכים משקפיים.

עדשות“, חברה גאה במועדון הצרכנות הגאה friendly, שאימצה את בית דרור והעניקה בדיקות ומשקפי ראייה לבני הנוער המתגוררים בבית, הפגישה אותנו עם האופטומטריסטית דליה גיגי אליאש, שהדגישה בפנינו מספר סימנים העשויים להעיד על ליקויי ראיה, שכדאי לשים לב אליהם:

טשטוש פתאומי או חוסר יכולת מיקוד בראיה
ראיה מטושטשת פתאומית או קשיים בהתמקדות יכולים להיות סימן לבעיה בריאותית. אם אתם סובלים מראייה מטושטשת באה והולכת, או מוגבלת לעין אחת, עליכם להבדק ע”י אופטומטריסט או רופא עיניים בהקדם האפשרי.

טשטוש הדרגתי בראייה
אם שמתם לב כי ראייתכם יורדת בהדרגה והראייה נעשית מטושטשת, למשל בעת קריאת ספר או עבודה מול מחשב המאלצים אותך להתקרב או להתרחק על מנת לקרוא טוב יותר, זה כנראה הזמן לעבור בדיקת עיניים.

הפרעות ראייה או הבזקי אור
כל הפרעת ראייה פתאומית, כגון: נקודות שחורות או מעין “זבובונים” בשדה הראייה, עלולה להיות אינדיקציה לבעיה גדולה יותר, כמו למשל סכנה להפרדות רשתית, קרע ברשתית, או חור ברשתית. במידה וחוויתם סימנים אלו עליכם לגשת לרופא עיניים לקבלת טיפול במקרה הצורך.

כאבי ראש
כאבי ראש תכופים יכולים להיות סימן לבעיית ראיה ובמיוחד אם הם מופיעים משעות אחה”צ והערב. שינויים בראייה מתרחשים לאט והם בלתי מורגשים למטופל בהתחלה. עם זאת, כאבי ראש יכול להיות אחד מסימני האזהרה המוקדמים של שינוי בראייה.

כאבים / תחושת לחץ בעיניים
לרוב כאבי עיניים חולפים או תחושת לחץ בעיניים יכולים לנבוע מסיבות פשוטות כגון מחסור בשינה, אלרגיות עונתיות, אבק ועוד. אולם אם אתם חווים כאבי עיניים מתמשכים במשך יותר מכמה ימים, או אם נתקלתם בכאבי עיניים מתמשכים בעת תזוזת העיניים, זה יכול להיות סימן לדלקת עיניים או מצב בריאותי הדורש טיפול ומעקב.

רגישות לאור
רגישות לאור יכולה להיות סימפטום של מספר מחלות או מחלות עיניים (כמו גם דלקת עיניים) אז אם אתם מוצאים את עצמכם חווים חוסר נוחות מוגבר ורגישות לאור בקביעות, גשו להבדק.

דלקת עיניים
אם אתם חווים נפיחות של העפעפיים, גירוד, אדמומיות, שינוי הצבע הלבן של העין, או הפרשה, תופעות אלו עלולות להעיד על דלקת עיניים.


רוצים לראות את העולם בלי הפרעות? 

לרכישת משקפיים (מסגרת ועדשות) ומשקפי שמש
*בהצגת השובר בחנות
*אין כפל מבצעים


“עדשות”, חברה גאה במועדון הצרכנות הגאה friendly, אימצה את בית דרור והעניקה בדיקות ומשקפי ראייה לבני הנוער המתגוררים בבית. 
לחצו כאן לכרטיס של “עדשות” במועדון הצרכנות friendly

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן