fbpx

ישראל קוראת לכולם – מופע אירוויזיון ענק יתקיים בככר רבין

מופע האירוויזיון המסורתי Israel Calling יתקיים השנה בכיכר רבין ויהיה פתוח לקהל הרחב | משלחות מ-30 מדינות יגיעו לישראל כדי לבצע במופע את השיר שנבחר לייצג את מדינתם
israel_calling2018

כמדי שנה, גם השנה יתקיים ארוע Israel Calling במסגרתו יתארחו בישראל נציגי המשלחות השונות לאירוויזיון, יטיילו בארץ, יקדמו את השיר שלהם לתחרות וישתתפו במופע מיוחד למעריצי התחרות בישראל.

החידוש המרגש בארוע הייחודי שנחשב לאחר מארועי האירוויזיון הגדולים (מלבד התחרות עצמה כמובן), הוא המיקום – בניגוד לשנים קודמות בהן נערך המופע במועדון סגור המאפשר מספר מוגבל של משתתפים, השנה יערך המופע בככר רבין בתל אביב ויהיה פתוח לקהל הרחב.

נוכח העניין הרב שמעוררת השנה תחרות האירוויזיון בישראל ועם עלייתה של המתמודדת הישראלית נטע ברזילי לראש סולם ההימורים העולמי לזכייה, החליטה עיריית תל אביב-יפו לערוך השנה את אירוע האירוויזיון Israel Calling בכיכר רבין ולחגוג יחד את אירוע האירוויזיון הגדול ביותר שידעה המדינה מאז אירוח התחרות בירושלים בשנת 1999.

הארוע יתקיים ביום שלישי, 10.4, החל מהשעה 20:00. חודש בדיוק לפני התחרות שתתקיים במאי בליסבון, פורטוגל.

אמנים מ-30 מדינות הלוקחות חלק בתחרות האירוויזיון יגיעו לישראל כדי לבצע במופע את השיר שנבחר לייצג את מדינתם. עד עתה פרסמו מפיקי המופע את הגעתם של נציגי המדינות צרפת, דנמרק, אוסטריה, מונטנגרו, מקדוניה, אירלנד, שוויץ, גאורגיה, בלארוס, ספרד וכמובן ישראל.

משתתפי מופע הפרומו 2016 בתל אביב

כאמור, הארוע הוא שדרוג של ארוע Israel Calling שנערך בשנים האחרונות בישראל, במסגרתו הגיעו לביקור נציגי התחרות, טיילו בישראל והשתתפו במופע אל מול קהל המעריצים המקומי.

בשנה שעברה זכה האירוע להצלחה מסחררת והגיעו אליו 28 אמנים מתוך כל משתתפי אירוויזיון 2017, והשנה מדובר בלמעלה מ-30 אמנים המהווים שלושת-רבעי ממשתתפי התחרות. האמנים ומשלחותיהם ישהו בארץ בין התאריכים 11-8 באפריל.

קיום הארוע במיקום מרכזי בת”א ופתיחתו לקהל הרחב מוסיפים באזז נוסף לבאזז שכבר קיים לשיר הישראלי לתחרות, ויש כאלה הטוענים כי מדובר בהצגת תכלית שנועדה להראות לאירופה שישראל מוכנה לאירוויזיון. או לפחות תל אביב, כפי שניתן לראות בסרטון שהוציאה עיריית תל אביב לכבוד הארוע:

האירוויזיון הוא מזמן כבר לא רק תחרות שירים אלא תופעה תרבותית המעודדת ערכים של פתיחות וסובלנות, של אהבת האדם וכיבוד האחר, של רעות ודו קיום”, אמר רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו, “כמעט לכל ישראלי יש פינה חמה בלב לתחרות הזו שגורמת לנו לערב אחד לשכוח את המחלוקות, להתאחד ולהיות גאים כישראלים. ואין כמו העיר תל אביב-יפו לייצג זאת. אני מזמין את כל תושבי העיר והמדינה להשתתף באירוע המרגש שיתקיים השנה לראשונה בכיכר רבין”.

אורח נוסף שיגיע הוא אד קית’, מעריץ אירוויזיון מבריטניה, שזכה בתחרות שנערכה בעמוד הפייסבוק של הארוע, בשיתוף עם משרד החוץ, משרד ירושלים ומורשת, משרד התיירות וקרן קיימת לישראל. במסגרת התחרות התבקשו הגולשים לשלוח סרטון בו הם מסבירים למה מגיע להם לזכות בכרטיס טיסה לישראל כדי לצפות באירוע.

עוד בנושא:  לראשונה בת"א - רשימה גאה עצמאית בבחירות למועצת העיר

567 הגולשים שלייקקו את הסרטון של קית’ זיכו אותו בחבילת הפרס הכוללת טיסות לישראל, אירוח במלון והשתתפות בכל הארועים.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן