fbpx

חבר הפרלמנט הציע לבן זוגו נישואים במהלך נאום בפרלמנט

חבר הפרלמנט האוסטרלי ניצל את הדיון על הצעת חוק נישואים גאים באוסטרליה, והציע לבן זוגו נישואים תוך כדי הנאום. "הדיון הזה הוא פסקול היחסים שלנו. ועכשיו נותר רק דבר אחד לשאול: האם תינשא לי?"
autraliaPMmarriage

לאחר שתוצאות סקר האזרחים שהתקיים באוסטרליה בשאלת הנישואים הגאים הוכיח חד משמעית כי האזרחים תומכים באישור נישואים גאים במדינה, עבר הדיון לסנאט ולבית הנבחרים, שם מועלות הצעות החוק בנושא.

חבר הפרלמנט של מלבורן, טים ווילסון, ניצל את הבמה על מנת להפוך את הנאום שלו לבלתי נשכח עבור בן זוגו ועבור המדינה כולה.

במסגרת הדיונים על הצעת  חוק נישואים גאים, נשא ווילסון בפני חברי הפרלמנט נאום נרגש על שוויון בנישואין. בתחילת הדיון דיבר ווילסון על החוויות שלו בתור נער הומו הנאבק עם סטיגמה סביב הומוסקסואליות.

“הצעת החוק הזאת נובעת מעומק הלב של הסטיגמה הזאת ומורשתה”, אמר. הוא סיפר כמה אנשים שאלו אותו ‘למה לטרוח’ ולהתארס כאשר בכל מקרה הוא לא יוכל להתחתן באוסטרליה.

לקראת סוף הנאום, הפך ווילסון לרגשי יותר והמאזינים ראו כי הוא נלחם בדמעות. הוא פנה לבן זוגו ראיין בולגר, שישב בגלריה הציבורית, ואמר:

“היית צריך לסבול יותר מהרוב, כי היית צריך לסבול אותי”, אמר ווילסון, “תאמין לי. הדיון הזה הוא הפסקול של היחסים שלנו. שנינו יודעים שהנושא הזה הוא לא הסיבה שאנחנו מעורבים בפוליטיקה – תנו לנו רפורמה במס בכל יום. אבל בנאומי הראשון הגדרתי את הקשר שלנו על ידי הטבעת שאנו עונים על ידינו השמאליות. ושהן התשובה לשאלה שאיננו יכולים לשאול. ועכשיו נותר רק דבר אחד לעשות: ריאן פטריק בולגר, האם תינשא לי?”

בן זוגו ראיין בולגר, חייך במבוכה והפתעה ומיד אמר: “כן!”

רוב מיטשל, סגן יו”ר הבית שניהל את הדיון, התערב וביקש לחדד לפרוטוקול שבולגר אמר כן.

“אני חייב לבקש מהפרוטוקל להקליט את זה. זה היה כן”, אמר מיטשל לאחר שוידא שוב עם בולגר את תשובתו, “ברכות”.

צפו בקטע הנאום ובהצעת הנישואים:


הדיון נערך במסגרת הדיונים על הצעת חוק המאפשרת לבני ובנות זוג מאותו המין להינשא. ההצעה הועברה לדיון בבית הנבחרים לאחר שעברה בהצלחה בסנאט בשבוע שעבר בעקבות הצבעתם של אזרחי אוסטרליה בעד שוויון נישואין במהלך סקר אוכלוסיה שנערך בנושא.

נציגים של הצד השמרני של הפרלמנט צפויים להציע תיקונים להצעת החוק, כמו פטור למחתנים המסרבים לחתן לזוגות חד מיניים. זאת למרות שהסנאט דחה תיקונים כאלה בדיון שנערך בשבוע שעבר.

עוד בנושא:  המחזמר שיקגו מגיע למרכז ענב ואתם יכולים לזכות בכרטיס זוגי

בסך הכל ביקשו כ-77 חברי פרלמנט לדבר על הנושא לפני שהצעת החוק עולה להצבעה, והדיונים מתוכננים להמשך עד סוף השבוע, בסיומם תיערך הצבעה על אישור הצעת החוק.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן