fbpx

10 מדליות לנבחרת השחייה הגאה בברלין

קבוצת השחייינים הגאה TLVnemos חזרה מתחרות השחייה הגאה בברלין עם 10 מדליות. "אנחנו קוראים למדינת ישראל לסייע לנו להשתתף בטורנירים שכאלו"
berlinswim1

בתאריך 14.10 קיים מועדון הספורט הגאה הברלינאי Vorspiel את תחרות השחייה Berlin Swim a. בתחרות השתתפו למעלה מ-350 שחיינים ושחייניות מרחבי אירופה.

את מועדון ספורט גאה ת”א ייצגו בתחרות 8 שחיינים מקבוצת השחייה הגאה TLV Nemos. שחייני הקבוצה גרפו סה”כ 10 מדליות, בהן 7 מדליות ארד, 2 מדליות כסף ועוד מדליית זהב אחת לקבוצת השליחים (4X50 חופשי), אשר הביסה את קבוצת השליחים מכל רחבי אירופה וניצחה בהפרש ניכר.

“השתתפותן של קבוצות מועדון הספורט בטורנירים ברחבי העולם הפכה לשגרה והם מייצגים את הפנים היפים של ישראל בעולם”, אמר קפטן נבחרת השחייה, שגיא קריספין, ל-WDG, “אנחנו קוראים למדינת ישראל לסייע לנו להשתתף בטורנירים שכאלו”.

עוד בנושא:  באביב הקרוב: טורניר ספורט גאה בישראל

עוד סיפר קריספין, כי במהלך התחרות הביעו מרבית המשתתפים את רצונם להגיע ולהשתתף במשחקי תל אביב TAG2017, שיקיים מועדון ספורט גאה ת”א בסוף חודש מרץ. “אנחנו מצפים להשתתפות מכובדת של ספורטאים מרחבי העולם ומזמינים גם את הספורטאים הישראלים להשתתף באירוע, כמתחרים וכצופים”.

מועדון הספורט הגאה הברלינאי Vorspiel חוגג השנה 30 שנה לפעילות, מועדון ספורט תל אביב המקומי יחגוג בקרוב שנתיים לחידוש פעילותו ו-8 שנים מיום הקמתו.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן