fbpx

הרצח שאף אחד לא מדבר עליו – עד 15 הרוגים בירי במועדון גאה במקסיקו

violence-400x267-1466180142

לפני כחודש נורו למוות עד 15 בני אדם במועדון גאה במקסיקו. אז איך זה שעד עכשיו לא שמעתם על זה?


mgid-uma-image-logotv


העולם כולו מזועזע מהרצח של 49 הצעירים במועדון ה-Pulse באורלנדו שהתרחש לפני שבוע בדיוק, אבל על רצח דומה של 15 צעירים אחרים, אף אחד לא שמע.

בבוקר ה-22 למאי, נכנסו שלושה חמושים למועדון לה-מאדאם בעיר חלפה, בירת וורה קרוס מקסיקו, וירו אל תוך הקהל, שמנה כ-180 איש. על פי הפרסומים, בין שבעה לחמישה עשר אנשים נהרגו ועשרות נוספים נפצעו.

“הם פתחו את הדלתות בפראות ושלפו את הרובים”, סיפרה אחת הנוכחות באירוע, שהגיעה למועדון עם האחיין שלה, שנורה ונהרג באותו הלילה, “קליעים התעופפו בכל מקום. האריחים הלבנים הוכתמו בדם. מי שניסה לברוח החליק בתוך שלוליות דם. זה היה בית מטבחיים”.

violence-400x267-1466180142

במשך שבועות ארוכים הושתק האירוע על ידי שלטונות מקסיקו ולא דווח. השלטונות התייחסו אליו כאל אירוע מקומי וטענו כי מדובר בסכסוך בין סוחרי סמים, כשהם מסרבים להתייחס לפן ההומופובי של האירוע.

אחד האתרים הראשונים שחשפו את הסיפור הוא אתר החדשות הגאה GayNZ.com, אתר חדשות גאה מניו זילנד.
“הפריע לי מאד שהמקרה הזה לא מדווח בתקשורת העולמית, ובתקשורת הגאה בפרט”, אמר ג’יי בני, עורך GayNZ.com, “החיים של להט”בים חשובים, בלי קשר למקום בו הם חיים או כמה העיר בה הם נרצחו ידועה או לא. אף מגדל אייפל לא מואר לזכר אחינו ואחיותינו הלהט”בים שנורו למוות. שום פרחים לא מונחים מחוץ לשגרירויות מקסיקו בעולם, ושום נרות לא מודלקים. השתיקה של העיתונות המערבית היא מבישה”.

xalapa

לאחר פרסום המקרה לראשונה באתר הניו זילנדי, החל הסיפור להתגלגל ופורסם באתרים גאים ברחבי העולם. למרות הפרסומים, עדיין לא ידוע מספר ההרוגים מכיוון שאף גורם מקסיקני רשמי לא הסכים להתייחס למקרה בתקשורת. לדברי משטרת מקסיקו, הם עדיין מחפשים אחר התוקפים, אך נכון להיום לא בוצע אף מעצר.

עוד בנושא:  סופ"ש הגאווה של ת"א - כ-200 אלף במצעד ובמסיבת הגאווה המרכזית

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן