fbpx

הצעת נישואין גאה נוספת בריו

מישהו לרוץ איתו - האצן הבריטי הציע נישואין לבן זוגו על החוף בריו, והשחיינית האיטלקיה יצאה מהארון כשהיא מקדישה את המדליה בה זכתה לזוגתה
הצעת נישואין ריו

הרומנטיקה בריו ממשיכה לפרוח ככל שימי האולימפיאדה מתקדמים. אחרי שחזינו בהצעת הנישואין המרגשת של עובדת האיצטדיון הברזילאית לזוגתה שחקנית הרוגבי, מגיעה הצעת נישואים נוספת, הפעם על חופיה של ריו.

טום בוסוורת’, חבר נבחרת האתלטיקה של בריטניה (המשלחת הכי גאה בריו 2016), ניצל את ימי החופש בריו, לאחר שהגיע שישי במירוץ ההליכה, כדי להציע נישואין לבן זוגו מזה שנים, הארי דינלי, על החוף בריו.

בוסוורת’ פרסם את תמונת ההצעה באינסטגרם, יחד עם העדכון “הוא אמר כן”.

מחווה רומנטית נוספת סיפקה לנו השחיינית האיטלקיה רייצ’ל ברוני, שהקדישה את מדלית הכסף בה זכתה לזוגתה דילתה פאינה שליוותה אותה לתחרות, תוך כדי שהיא יוצאת מהארון והופכת לספורטאית הגאה המוצהרת היחידה במשלחת איטליה.

“תמיד חייתי את חיי באופן טבעי בלי שום בעיות”, הסבירה ברוני לתקשורת האיטלקית, שהתעניינה מאד ביציאה מהארון של המדליסטית האולימפית, “אף פעם לא יצאתי מהארון. יש אנשים שחיים עם דעות קדומות, אבל אני חיה בשלווה ולא חושבת על הדעות הקדומות, אלא מתרכזת בעצמי, בשחייה שלי ובאנשים שאני אוהבת”.

עוד בנושא:  על רקע גל הטרנספוביה: התחדשות בהנהגה של הארגונים הטרנסיים

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן