fbpx

הסאונד של איתי דארווי

ממסיבות הגג בירקון 17 ועד קהילת העבריים בדרום. הסאונד של איתי דארווי
itaidarwei

צילום: סווטה שלג


שם בפייסבוק

Etai Goosh Darway

מצב משפחתי

במערכת יחסים עם ניב ומיה החתולה

מה הפלטה/סט אפ שלך

Reloop Terminal Mix 4

סוג מוזיקה

מאוד תלוי באווירה. בעיקר מה שנכנס לקטגוריה של ״מוזיקה שחורה״ – היפ הופ, האוס, דיסקו, סול וחבריו. אך בין לבין מגלה ומנגן מלא מלא יציאות לא קשורות.

וותק על העמדה

ארבע שנים בפועל, אך הדרך התחילה שנים רבות לפני כן.

הכל התחיל כש…

התקלוט הראשון היה בליין אולדיז בשם שנקרא ״גודי גודי״ של יוסי בראומן. בתקופה הזו ממש אהבתי מוזיקה משנות החמישים. זה היה חד-פעמי ואני חושב שתפסתי שם של תקליטן דווקא ממסיבות הגג שהיו בחללית בירקון 70, שם גרתי וקראו לי ״די ג’יי הבית״.

ליינים

כרגע במסלול טיפה שונה אחרי שלקחתי חלק במספר ליינים. אבל ג’אסט טו ניים כמה: ימי שני בלימה לימה, אנה מבסוטה שהיה ליין אחת לחודש של חבריי לשבט ״גוש״ (אתן יודעות מי אתן), שהתקיים באנה לולו, האחרון היה קולצ’ר נייט, שהיה ערב רווי בדיסקו באויטה וכמובן שהיה את הבייבי שלי צ’רץ’ – שכולם מתכנסים ומרימים למוזיקת גוספל וכנסיות.


wdg_soundהסאונד של איתי דארווי


אני בחיים לא אשכח איך…

ניגנתי ביום הולדת שלושים של אחת מחברותיי הכי טובות, שזה כבר היה שיא ההתרגשות. היה זה גם התקלוט הראשון שאמא שלי ואחותי הגיעו אליה. לא פעם אמא העלתה את חששותיה סביב הדברים הפחות נעימים בחיי הלילה, אז היה נחמד שהיא נכחה וגם רקדה רוב הלילה. לאב יו mom!!

דיסק ראשון שקניתי

הדיסק הראשון שאי פעם קניתי היה ״דה רייטינגס און דה וול״ של דסטניז צ’יילד המקוריות – מקוריות. הוא הכיל בתוכו סוג של דברות (כמו עשרת הדברות) למערכות יחסים. משהו בשילוב בין השניים קסם לי בתור פמיניסט מתבגר בעולם דתי.

חלום שהגשמתי

בראש השנה לפני כשנתיים הבעתי משאלה לתקלט כמה שאני יכול – לא הכי משנה איפה, מי הקהל ודי הייתי דל קריטריונים. כל עוד אני זמין לזה, פשוט לבוא ולתקלט. בפועל זה בדיוק מה שקרה ומצאתי את עצמי חורש את העיר ומחוצה לה בשמחה.

חלום שהייתי רוצה להגשים

בשעה טובה התקתי את מקום מגוריי בדרום הארץ. אני מדבר על זה כחצי שנה, אך בפועל זה קרה ממש בשבוע שעבר. החלום החדש הוא להרקיד חברים מקהילת העבריים ולהחזיר לכאן איזה סאונד ישן – לצד מלא דברים דברים חדשים שגיליתי לאורך השנים שבעיניי פשוט ייגעו לליבם. עובד על זה ????

אם לא הייתי די ג׳יי

פעם היו לי המון תשובות לשאלה זו, אבל ברגע שהתחלתי לתקלט הבנתי שזה זה.

מסר לאומה

Love is the message!

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן