fbpx

הכן עצמך לחורף – הכירו את האיש שסורג תחתוני ג’וק סטראפ

ג'יי אר קארילו סורג תחתוני ג'וק סטראפ בדוגמאות אישיות לפי הזמנה. הוא מבטיח שהם נוחים, נעימים וגם תומכים. "זה מאתגר מאד לשמור על ייחודיות על פיסת בד קטנה כל כך, אבל אני משתדל להוסיף טוויסט לכל הזמנה"
תמונה2
צילומים: מתוך אינסטגרם

בשנת 2016, ג’י אר קארילו עוד התנסה בסריגת צעיפים. אבל האהבה היא זו שגרמה לו לצאת מאזור הנוחות ולאתגר את כישורי הסריגה המועטים שלו בסריגת פריטים מורכבים, שספק אם תמצאו גם ברפרטואר של סבתא סורגת שמכבדת את עצמה.

“הפעם הראשונה שהתנסיתי בסריגת התחתונים הייתה כשניסיתי לחזר אחרי בחור”, הוא מתוודה, “ניסיתי לסרוג לו צעיף והוא אמר שאם אני רוצה להרשים אותו אז אני צריך להיות יותר יצירתי”.

קארילו נענה לאתגר והחליט לסרוג תחתוני ג’וק סטראפ. מכיוון שבחוברות הסריגה לא ניתן למצוא יותר מדי הסברים כיצד לסרוג פריט שכזה, קארילו פעל לפי שיטת הניסוי והטעייה. אחרי כמה ניסיונות הגיע לאב טיפוס שהיה מוכן לעמוד מאחוריו והעלה אותו לאינסטגרם.

התגובות, להפתעתו של קארילו, היו מפרגנות במיוחד ועודדו אותו להמשיך במלאכת הסריגה הייחודית. הוא החל לסרוג תחתוני ג’וקסטראפ בדוגמאות שונות ובהשראות שונות ואף השיג דוגמנים שונים שידגמנו אותם, צילם והעלה לעמוד האינסטגרם שלו.

“מאז שהתחלתי עם סריגת התחתונים, המטרה שלי היא להיות כמה שיותר מגוון ויצירתי”, הוא אומר, “להראות שאתה לא צריך להיות בעל מראה מסוים בשביל להנות ללבוש פריט סקסי, ושלכולם יש את הזכות להרגיש סקסיים ופלרטטנים”.

קארילו התחיל להתעניין בסריגה מכיוון שרצה לדעת כיצד לסרוג צעיפים. “לא היה לי מושג מה אני עושה”, הוא מודה, “פשוט נכנסתי לחנות, קניתי צמר  ומסרגות, חזרתי הביתה ונכנסתי ליוטיוב”. היום הוא מתייחס לעניין הסריגה בצורה רצינית יותר, וכך גם לעיצובים שהוא מכין, ומשתדל שכל תחתון יהיה ייחודי.

“זה מאתגר מאד לשמור על ייחודיות על פיסת בד קטנה כל כך, אבל גם כשאני מקבל הזמנה לעיצוב קיים, שמישהו ראה בתמונה ומבקש שאסרוג לו, אני משתדל להוסיף לו טוויסט קטן כדי שיהיה ייחודי”

התחיל בצעיפים | צילום: מתוך אינסטגרם

קארילו סורג רק לפי הזמנה, ולא מחזיק בביתו תחתונים מוכנים למכירה.

“אם מישהו מוציא את מיטב כספו על התחתונים שאני סורג, אני רוצה לוודא שהוא מקבל מוצר שמתאים לו בדיוק ויושב עליו בול”, הוא מסביר, “אני אוהב שאנשים יודעים בדיוק מה הם רוצים, וזו גם הסיבה שאין לי מלאי של תחתונים מוכנים למכירה”.

עוד בנושא:  "החתונה הזו היא גם התרסה וגם גאווה"

מכיוון שהוא עובד במשרה מלאה כמנהל מוקד טלפוני, קארילו סורג רק בלילה, כך שבדרך כלל לוקח לו כשבוע לסרוג תחתון. לדבריו בסוף השבוע הוא יכול להגביר את הקצב ולהכין שניים.

ומה לגבי הנוחות? קארלו טוען שהתחתונים מאד נוחים ומפנקים, וגם תומכים. “השאלה הראשונה שתמיד שאלים אותי היא האם הם מגרדים. הצמר שאני משתמש בו מאד רך ונעים, ועד שלא אקבל הזמנה לתחתון מבד יוטה, אני מאמין שהתחתונים שאני סורג ימשיכו להיות נעימים”.

נעימים או לא, מה שבטוח זה שהם מקוריים ומצטלמים מצוין.

צילומים: מתוך אינסטגרם

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. אמיר שרון הגב

    מהממים אשמח להזמין

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

האייטם אליו נכנסת מכיל תוכן מיני.
אם זה לא סוג התוכן שציפית לראות פה, זה הזמן לעזוב.
שלא נצטרך להגיד “אמרנו לך”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן