fbpx

החיים שלנו קומיקס

נעה כ"ץ איירה את סיפוריהם האישיים של ארבעה להט"בים והפכה אותם לספר קומיקס. "רציתי שלהט"בים בארון ידעו שהם לא היחידים בעולם, הנה, יש על זה אפילו קומיקס"
4%d7%a7%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a7%d7%a1

סיפוריהם של נעה הלסבית, פייגי זוגתה הדתייה, מיך הדראגיסט ההומו ואלה הטרנסג’נדרית שלומדת רפואה, מרכיבים יחד את ספר הקומיקס “4”.

“4” הוא קומיקס דוקומנטרי להט”בי המספר את סיפורם הלהט”בי של ארבעת הדמויות, באמצעות ראיונות אישיים על גילוי עצמי, קבלה עצמית, יציאה מהארון, אהבה ראשונה, מגדר ועוד.

“4 הוא ספר קומיקס המציג סיפורים אישיים של להט”בים מהארץ”, מסבירה נעה כ”ץ, שכתבה ואיירה את הספר במסגרת פרויקט גמר במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, “רציתי שאנשים בארץ יכירו אותנו כאינדיבידואלים, את הסיפורים האישיים שלנו כבני אדם ולא כקהילה, בצורה שתאפשר לקורא להתחבר לדמויות ובצורה שמנגישה הרבה ידע על הזהויות השונות בקהילה, אלו שפחות מדברים עליהן. רציתי לשתף את מה שאנחנו עוברים כשאנחנו מגלים את עצמנו לראשונה, ואיך אנחנו מתמודדים עם הקשיים האישיים שלנו.כשעוברים לראייה אישית, חושפנית אפילו, על בן אדם, לקורא אין ברירה אלא להתחבר לדמות. כמו כן רציתי שלהט”בים בארון ידעו שהם לא היחידים בעולם, הנה, יש על זה אפילו קומיקס”.

הסיפור מתגולל בפנינו בסדרת ראיונות אישיים ומרתקים. בספר בן 50 עמודי קומיקס צבעוניים. נעה מספרת על ההתאהבות הראשונה שלה. פייגי, לסבית אורתודוקסית, מספרת על איך זה לגלות שאת לסבית בסמינר. מיך, הומו, מספר על חוויותיו מהצבא ומהרצח בבר נוער. ואלה, טרנסג’נדרית פאנרומנטית, מספרת על המעבר בין המגדרים ועל שאיפותיה לעתיד כרופאה.

הפרק הראשון: נועה


את הספר ניתן לרכוש כבר עכשיו בפרויקט מימון ההמונים של הספר, וכך להבטיח לעצמכם עותק וגם לתמוך ביצירה להט”בית מקורית. כל סכום שיאסף מעבר ליעד ייתרם לרווחת הקהילה הגאה בישראל.


 

עוד בנושא:  צובעות את העולם - סדרת חוברות צביעה על נשים פורצות דרך

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן