fbpx

הבחירות לועד האגודה למען הלהט”ב – רוב של נשים בועד

ביום הבחירות הגדול ביותר בתולדות האגודה, בחרו 500 מצביעים ומצביעות את הועד החדש של האגודה למען הלהט"ב -אימרי קלמן, חן אריאלי, מוחמד וערי, עדינה גולדנברג, ענבל קצף, שי ברמסון ושרה סווירי
aguda_results

לאחר מערכת בחירות ארוכה וסוערת, נבחר אתמול ועד חדש לאגודה למען הלהט”ב.

כ-500 חברי ועד בעלי זכות הצבעה בחרו את שבעת הנציגים שישמשו כחברי הועד לשלוש השנים הבאות, מתוך 14 מועמדות ומועמדים שהגיעו ליום הבחירות.

בתום ספירת הקולות הכשרים, פורסמו תוצאות הבחירות: חמשת הראשונים, שנבחרו ברוב קולות ויכנסו לועד הן.ם: חן אריאלי, שי ברמסון, שרה סווירי, מוחמד וערי וענבל קצף. חמשת חברי הועד החדשים יצטרפו לשני חברי הועד הנוכחי, נעמי סרוסי ומיכאל פינקלשטיין. הבאים אחריהם: אמרי קלמן ועדינה גולדנברג, יכנסו לוועד עם סיום כהונתם, או פרישתם, של השניים.

תוצאות הבחירות מציגות ועד ובו רוב של נשים – 4 נשים מתוך 7 חברי ועד, שתיים מהן נשים מכהנות שנבחרו שוב (חן אריאלי ועדינה גולדנברג, ושתיים מהן חדשות בתפקיד – שרה סווירי וענבל קצף. עם השלמת הליך החלפת חברי הועד בעוד מספר חודשים, יהיו בועד רוב נשים.

“הייתה מערכת בחירות תוססת. מעוררת עניין שהתנהלה באופן דמוקרטי, פתוח וחופשי בארבעה מוקדי הצבעה, עם מאות מתפקדים ומתפקדות חדשים מקהלים שלא ראינו באגודה עד כה”, סיכמו חברי ועדת הבחירות את הבחירות, “להערכתנו נוהלה מערכת בחירות הוגנת ברובה, פתוחה ככל שניתן. ברור שיש מתחים ורגשות. שאיפות ורצונות שונים של קבוצות שונות. אנו רואות בכל דבר מבורך”.

בחירות פתוחות, נגישות וארציות

השנה התאפיינו הבחירות במספר שינויים, שלא היו בעבר. לראשונה קמה ועדת בחירות עצמאית לחלוטין, שהחליטה, בין השאר, לפרסם את שמות המועמדים לועד כחודש לפני הבחירות, זאת בניגוד למערכות בחירות קודמות, בהן שמות המועמדים פורסמו רק יום לפני הבחירות.

כמו כן, לראשונה ניתנה אפשרות לחברי האגודה לקרוא על המועמדים, לשמוע על האג’נדה שלהם ולהפנות אליהם שאלות בנושאים שונים, זאת באמצעות עמוד הבחירות שהוקם כאן באתר WDG ואמצעים נוספים, שיצרו חשיפה מירבית של המועמדות והמועמדים.

שינוי נוסף שהתקיים השנה הוא פריסת הקלפיות – לראשונה הוקמו 4 קלפיות בתל אביב, ירושלים, באר שבע וחיפה, שאיפשרו לחברים ופעילים מכל רחבי הארץ להצביע ולהשפיע.

גם מספר המצביעים היה שונה באופן משמעותי משנים קודמות – תורים של מצביעים נצפו כבר עם פתיחת הקלפיות בשעה 19:00, ובמשך שלוש השעות בהן היו הקלפיות פתוחות, הגיעו כ-500 חברי אגודה לממש את זכותם הדמוקרטית ולהצביע, מספר מצביעים הגדול במאות אחוזים ממספר המצביעים בבחירות הקודמות, שעמד על 70 מצביעים בלבד.

עוד בנושא:  אהבה שווה - תערוכת צילומי זוגות להט"ב ביום חתונתם

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן