fbpx

האחווה הסטודנטיאלית הגאה

achva_LOGO

קהל היעד

ארגון הסטודנטים הגאים בישראל

החזון

האחווה הסטודנטיאלית הגאה הינה הארגון הסטודנטיאלי הלהט”בי של ישראל שנוסד בתמיכתן של האגודה לזכויות הלהט”ב והתאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל. מטרתה לתת גג ובית לכל הקבוצות הגאות בקמפוסים ברחבי הארץ. אנחנו כאן כדי לייצר ולשמר מרחב תומך ובטוח לסטודנטים וסטודנטיות מקהילת הלהט”ב. את זאת אנו מקווים להשיג, בין השאר, על ידי פרישת פעילותנו והקמתן של אחוות חדשות בקמפוסים רבים ככל האפשר. 
בנוסף להפעלת קבוצות האחווה שמנו לנו ליעד, עידוד יוזמות ופעילויות סטודנטיאליות גאות על ידי יצירת שיח רעיוני ופרקטי עם הקבוצות ורצף והמשכיות של הפעילות השוטפת. אנחנו מאמינים בכוחנו כקהילה דינמית ומעורבת להשפיע על סביבתנו. ממקום זה אנו שואפים, בעזרת קיום נוכחות חזקה וחיובית ופעילותנו בקמפוסים, למזער הומופוביה על כלל צורותיה וכנגדה לקדם ערכים של סובלנות, קבלת האחר ושוויון. 

תחומי פעילות עיקריים

האחוות הגאות בקמפוסים השונים ברחבי הארץ – נפגשות אחת לשבועיים לפעילויות בנושאים להט”בים כמו הומופוביה, יציאה מהארון, אקטיביזם, פמניזם ועוד. 
מטרת האחוות הינה לספק בית חם ומסגרת חברתית ללהט”בים הלומדים בקמפוס ובסביבתו, כמו גם להגביר את הניראות הגאה, לפעול כנגד מקרי הומופוביה ולפתח שיח סובלני בקמפוס. 
 

היקף הפעילות

כ – 20 אחוות גאות בקמפוסים ברחבי הארץ מתל חי ועד באר שבע.

אפשרויות ההתנדבות בארגון

הנחיית אחווה בקמפוס, ושלל פרוייקטים ממוקדים המתפרסמים דרך המדיות השונות כגון הפקת הסמינר הארצי,  תחרות העבודות האקדמיות וכו’.

כמו כן האחווה מעודדת ותומכת ביוזמות מקומיות העולות מסטודנטים בקמפוסים השונים ברחבי הארץ ונשמח מאוד לשמוע מכם עם כל רעיון ליוזמה שהנכם מעוניינים להפיק.

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. תמר הגב

    שלום
    אני לסבית דתיה, סטודנטית שנה א’ למנהל עסקים
    האם יש לכם/מכירים עזרה במלגה
    תודה

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן