fbpx

האזינו: “לא לאפשר למדינה להיות להט”ביסטן”

בראיון בגלי צה"ל קרא הרב הראשי של צפת ללהט"בים טרוריסטים והזהיר מפני השתלטות הטרור הלהט"בי. "הרעש שהם עושים הוא גדול אבל המספר שלהם הוא אפסי"
radio2

כמו בכל פעם שנושא להט”בי מגיע לכותרות, מיד מתרומם ההומופוב התורן כדי להפיץ את משנתו החשוכה.

הפעם זהו תורו של רבה הראשי של העיר צפת, הרב שמואל אליהו, שהתראיין הבוקר לתכניתו של ניב רסקין בגלי צה”ל. בראיון, שנערך בעקבות מכתב ששלחו רבני ערים לשרת המשפטים איילת שקד בו הם מחזקים אותה להתנגד לאימוץ על ידי זוגות להט”בים, הסביר אליהו את עמדותיו בנושא:

“המילה חולה היא מילה מעודנת”, אמר הרב, “זה דבר שצריך טיפול ותיקון ולא צריך לקבל לגיטימציה. כחברה זה דבר שלא יכול לקבל אישור חברתי. המצב הבריא שאנחנו שואפים אליו זה מצב של גבר ואישה שיכולים לייצר אהבה ולהביא ילדים לעולם”.

אליהו התייחס למחאה נגד עמדת המדינה וקרא ללהט”בים טרוריסטים: “לא לאפשר למדינה להיות להט”ביסטן”, אמר אליהו, “יש טרור של הלהט”בים על המערכת שכופה את עצמו נגד החשיבה הבריאה. יש טרור שאתה לא יכול להביע דעה נגד הקבוצה הלהט”בית. המייצגים שלהם לא מאפשרים להביע דעה”.

לשאלה האם הוא לא חושב על אלו שמאזינים לדבריו שהם להט”בים, “בעלי נטיות הומוסקסואליות בחברה אפילו לא עוברים את אחוז החסימה. הרעש שהם עושים הוא גדול אבל המספר שלהם הוא אפסי”.

האזינו לראיון המלא:


מסר של תמיכה מהרבנים לאיילת שקד

כאמור, הראיון התקיים בעקבות מכתב הרבנים שנשלח אתמול לשרת המשפטים איילת שקד, עליו חתומים כמאתיים רבנים בכירים בציונות הדתית מכל רחבי הארץ. המכתב ביקש לשבח את שרת המשפטים על עמדתה ולקרוא לה שלא לשנות את עמדת המדינה שהוצגה לבג”ץ.

“בימים אלה בהם עולים קולות המבקשים לשנות את מנהג המדינה, באופן המנוגד למוסר האנושי שמקורו בתורתנו הקדושה”, כתבו הרבנים, “אנו מחזקים את ידיה של שרת המשפטים, איילת שקד, על שמירתה את ערכי ישראל ועל עמידתה האיתנה לשמירת התא המשפחתי, המסורתי והערכי, כראוי לנציגת המפלגה הציונית-דתית בכנסת ישראל. תורתנו הקדושה מהווה מגדלור ומצפן מוסרי לעם ישראל ולעולם כולו, על כן ראוי שבמדינת ישראל נעמוד על המשמר לחיזוק ערכי המשפחה ושמירת המרחב הציבורי המכבד את ערכי המוסר האנושי והיהדות. אנו מחזקים את כלל נבחרי הציבור הפועלים בדרך זו”.

עוד בנושא:  אז מה רואים ב-TLVFest 2023?

הארגונים הלהט”בים הדתיים חברותא ובת קול הוציאו תגובה משותפת למכתב הרבנים:

“ימים אלה, ימי בין המיצרים, ימים בהם אנו נוהגים אבלות לזכר תקופה קשה, אחרית ימי בית שני, תקופה שבה המוסר האנושי נדחק לקרן זווית ונרמס ברגל גסה מתוך תפיסת עולם החרדה לטהרת כלים יותר מלשפיכות דמים, הם ימים של חשבון נפש והזדמנות לבנות גשרים של מחלוקת לשם שמיים. עיר הקודש שוקקת אירועים ובהם דוברים ודוברות, יחד שבטי ישראל ואפילו מצעד אחד הקורא לאהבת חינם וסובלנות ומוקדש כולו לעיסוק ביחס שבין להט”ב לדת. תהא עמדתכם אשר תהא, בואו לדבר איתנו! לא עלינו. במצעד שיתקיים בעוד כשבוע בירושלים יתנוססו דגלי חברותא ובת-קול, ארגוני הקהילה הדתית הגאה, המייצגים א/נשים המבקשים דרכים לחיי דת ומסורת, לחיים של דבקות בה’ ולחיי משפחה יהודית-ערכית. אנו קוראים לכל החפצים בכך, להצטרף אלינו בשלל האירועים”

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. Shmuel amzallag הגב

    זוהיא הסתה שצריכה להיות מלווה בתביעה ומאסר.
    החברה שלנו חולה בנגיף החרדי. אנשים שמאמינים בחבר דמיוני יגידו לנו אם מותר לנו או לא להקים משפחה?
    הם צריכים להיות תחת תרופות במוסד סגור!!

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן