fbpx

דרושים משתמשים סקסיים

8 מתוך 10 גברים לא יצליחו להתקבל לאפליקציית ההיכרויות החדשה hanky. האם זה באמת כי הם "לא נחמדים?"
hankys
צילום: יח”צ hanky

אלו מכם שאוהבים להשתמש באפליקציות ההיכרויות על מנת למצוא את האחד, בין אם מדובר לאחד לכל החיים או רק ללילה, עשויים להתאכזב מהאפליקציה החדשה, שעושה סלקציה בין המועמדים ובוחרת את חבריה בקפידה.

לפי כללי ההצטרפות מעוררי המחלוקת של אפליקציית ההיכרויות החדשה hanky, כל מועמד חדש נדרש לקבל 3 הצבעות מחברים קיימים על מנת להצטרף. אם התמזל מזלכם ושלושה חברים קיימים חשבו שאתם נחמדים וסקסיים ואישרו אתכם, תוכלו גם אתם להחליט בפעם הבאה מי יתקבל לאפליקציה ומי לא.

אבל אל תהיו יותר מדי אופטימיים. האפליקציה החדשה מסננת את רוב המשתמשים המבקשים להירשם אליה, ודוחה 8 מתוך 10 מועמדים, במטרה לגרום למשתמשים יותר “סקסיים” להצטרף. קחו בחשבון שגם אם הצלחתם להתקבל, המלחמה על מעט ה”סקסיים” המשתמשים באפליקציה תהיה קשה במיוחד (הרי הם בדיוק הטעם של כל המשתמשים שאישרו אותם, זוכרים?)

לדברי מפתח האפליקציה, ג’ונאס קרונפלד, המחסומים הקפדניים נועדו למנוע את הצטרפותם של “תמהונים, מבזבזי זמן ופרופילים מזויפים”, אותם ניתן לפגוש בכמויות באפליקציות אחרות. השאלה האם אלו הקריטריונים על פיהם מסננים המשתמשים את המועמדים היא כבר עניין אחר. אנחנו מנחשים שלא.

“כבר הרבה זמן שאנחנו מסתובבים עם תחושת מיאוס מכל מה שקורה באפליקציות ההיכרויות לגייז”, מוסיף קרונפלד, “כנראה שלעולם לא יהיו לנו 5 מיליון משתמשים כמו שיש לחלק מהיישומים האחרים, כי אצלנו הרבה חברים נדחים. אבל אנחנו מוכנים לוותר על הכמות בשביל האיכות. נכון, זה תמיד נחמד להציג מספרים גדולים, אבל לנו יש משהו שלעולם לא נתפשר עליו – המשתמשים שלנו יותר נחמדים ויותר סקסיים”.

בהודעה לעיתונות שפורסמה עם השקת האפליקציה, החברה מתעקשת שהאפליקציה “פותחה כתגובה לחששות הגוברים של המשתמשים מפני “טרולים” באפליקציות היכרויות”. לדבריהם, משתמשים רבים באפליקציות הקיימות, נופלים קרבן לטרולים, המשתמשים לרוב בפרופיל מזויף, ששולחים הודעות פוגעניות או מפרסמים צילומי מסך של שיחות פרטיות בטוויטר.

עוד בנושא:  ארגוני הסברה קוראים ללהט"ב אמריקאים לגנות את התקפת חמאס נגד ישראל

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

האייטם אליו נכנסת מכיל תוכן מיני.
אם זה לא סוג התוכן שציפית לראות פה, זה הזמן לעזוב.
שלא נצטרך להגיד “אמרנו לך”

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן