fbpx

גן העיר מצטרף למועדון הצרכנות friendly ומעניק מייק אובר בשווי אלפי שקלים לנשים טרנסיות

חיבור של מועדון הצרכנות הגאה friendly בין קניון גן העיר לעמותת 'מעברים' הוביל לפרויקט משותף במסגרתו יעניק גן העיר שוברי טיפוח והלבשה בשווי אלפי שקלים לטרנסיות MTF. "אנו רואים באוכלוסייה זו קבוצה אמיצה ושמחים לפרגן"
גןהעיר
גן העיר | צילום: ד”ר אבישי טייכר | CC BY 2.5

בשנה הקרובה יגיעו אל קניון גן העיר עשרות טרנסיות כדי ליהנות מטיפולי יופי, סטיילינג ומלתחה חדשה, והכל תרומת הנהלת הקניון ובתי העסק לארגון מעברים – שינוי בר קיימא לקהילה הטרנסית.

“שמנו לעצמנו יעד יחד עם בעלי החנויות להקפיד לשלב בעשייה שלנו תמיכה קהילתית”, מסביר מנכ״ל גן העיר אסף גולן, “והדבר היה טבעי מצד החנויות הרלבנטיות להירתם ליוזמה. מתחם גן העיר רואה עצמו כמרכז תל אביבי לאופנה לייף סטייל ומגוון שירותים קמעונאיים יומיומיים. אנו שמחים להיפתח בפני אוכולוסיות חדשות, בעיני אוכלוסייה זו אינה מוחלשת אלא להיפך, אנו רואים באוכלוסיה זו קבוצה אמיצה, ושמחים לפרגן”.

החיבור בין קניון גן העיר לבין עמותת מעברים נוצר בעקבות הצטרפותו של הקניון התל אביבי למועדון הצרכנות הגאה פרינדלי, במסגרתו מאמץ כל בית עסק עמותה או ארגון גאה ומעביר להם תרומה. בנוסף נדרשים בתי העסק החברים במועדון הצרכנות להציע הטבה ייחודית לצרכנים חברי המועדון.

עולם שהוא טוב יותר לטרנסיות, הוא טוב יותר לכולם

“התרומה של גן העיר מרגשת מאד!”, אומר אלישע אלכסנדר מארגון מעברים, “זה משמח לראות שעוד ועוד אנשים מבינים את החשיבות בחיזוק הקהילה הטרנסית, על כל גווניה. אני מקווה ומאמין שעוד ועוד חברות עסקיות, כמו מיקרוסופט, אדאלום, וכעת גם גן העיר שתומכים בנו, ירתמו לסייע לקהילה הטרנסית – מתוך הבנה שעולם שהוא טוב יותר לטרנסיות, הוא טוב יותר לכולם. עד כה מעברים סיפקה ביינדרים (משטיחי חזה) לטרנסים וג’נדרקווירים על הקשת הFTM, במחיר עלות או כפי יכולת, ואנחנו ממש שמחים על ההזדמנות לסייע גם לקשת הMTF “לעבור” ובכך להמנע מאפלייה. לצערנו כיום העולם עדיין דורש מאיתנו להראות בצורה מסויימת, ובעוד אנחנו במעברים נאבקים מאבק ארוך לשינוי חברתי ותודעתי שיאפשר לכולנו להראות ולהתבטא בצורה אותנטית, בינתיים לעיתים אין ברירה אלא לשחק את המשחק, להטמע, ולהמנע מאפלייה ואלימות. חוץ מזה, אלימות ואפלייה בצד, יש הרבה מאד נשים טרנסיות מהממות שפשוט מאד נהנות מאיפור, אוהבות סטיילינג ותספורת מעלפת, והגיע הזמן שיפנקו אותן, כי מגיע להן!”

עוד בנושא:  "הוריקן" בדרך לאירופה - צפו בשיר הישראלי לאירויזיון 2024

“אני רואה חשיבות עליונה בתמיכה של עסקים בקהילה בכלל ובקהילה הטרנסית במיוחד”, מוסיף אבי סופר, “כל תמיכה כזאת מעלה את המודעות לצרכי הקהילה ולכך שאין באמת ‘אנחנו’ ו ‘הם’ וכולנו במרקם משותף. אני משוכנע שעבור חלק גדול מן העסקים הללו ולמועסקים בהם זה יהיה מפגש ראשון פתוח וגלוי עם הנושא הטרנסי. המפעל הזה חשוב בעיניי שכן הקהילה מתגייסת כולה לטובת הטרנסיות וזו בעצם חובתנו”.

“בעזרת התאגדות צרכנית גאה אפשר לזרז שינוי חברתי ולהגביר תמיכה בקהילה ובארגוניה”, מסביר שי רוקח מ”לירלור”, “כשמחכים לתמיכה של תקציבי ממשלה או עיריות זה יכול לקחת שנים, בעוד ארגוני קהילה בחברה יכולים לקבל “השלמה תקציבית” מעסקים שנהנים מהתמיכה של הכח הצרכני הגאה בעיר לאורך כל השנה.  איך עושים זאת? מאגדים כח כלכלי צרכני גאה ומפנים אותו לעסקים שתומכים בארגוני הקהילה ומבינים את הצרכים שלנו. אנשים מבינים את חשיבותם של הדברים רק אם אנחנו נמצאים ברצון שלהם, לכן ברגע שעסק נהנה מהתמיכה הגאה הוא ירצה גם לתמוך בתרומה בארגונים, ובהמשך גם בשינוי וחקיקה לטובת הקהילה”.


הכנסו למתחם צרכנות והתעדכנו בהטבות שמציעים בתי העסק לחברי המועדון

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן