fbpx

בריטני ספירס שרה בלייב והקהל נשאר בהלם

אחרי שנים של שמועות על קולה (קיים או לא?) של בריטני ספירס, הזמרת הפתיעה בביצוע לייב במהלך מופע בלאס וגאס, כשהיא משאירה למבקרים ולמעריצים "משהו לדבר עליו"
britney_live

השמועות לגבי קולה האבוד של בריטני ספירס, שהחלו לאחר שהזמרת הפכה את הפלייבק בהופעותיה לעניין שבשגרה, התחזקו כששמענו אותה פונה אל הקהל בהופעה בחודש שעבר בתל אביב. הקול הצפצפני שהפתיע את עשרות האלפים בפארק, גרם כמעט לכולם לחשוב שאולי עדיף היה שהיא גם תדבר בעזרת הפלייבק, ולא רק תשיר איתו.

השמועת על כך שספירס איבדה את קולה הן לא דבר חדש, ורוב הזמן בחרה הזמרת שלא להתייחס אליהן. אך במופע שקיימה בסוף השבוע האחרון בלאס וגאס, היא החליטה לתת לתקשורת ולמבקרים, וגם למעריצים, משהו לדבר עליו.

“אני ילידת הדרום” אמרה ספירס לקהל, “נולדתי בלואיזיאנה וזאת הסיבה שאני אוהבת לעשות דברים בצורה אמיתית. החלטתי לעשות משהו מיוחד שיגרום לכם לדבר עליו”.

בסיום הנאום הקצר, ביצעה בריטני את השיר “Something to Talk About” של בוני רייט, שאינו נכלל בפלייליסט של ההופעה, והפתיעה את הקהל עם יכולות ווקליות סוחפות שלא באות לידי ביטוי בשיריה.

הסרטון של בריטני שרה לייב הופץ מיד לאחר ההופעה והגיע לכותרות בכל אתרי המוזיקה, שהחמיאו לזמרת. גם המעריצים הלהט”בים, שהפכו את ספירס לגיי אייקון, רוו נחת מההופעה המרשימה. אחד המעריצים צייץ כי מהיום ראשי התיבות של להט”ב הם בעצם לסביות, הומואים, טרנסג’נדרים ובריטני ספירס שרה לייב ב-2017. (מחיקה ביסית?)

הפעם האחרונה בה בריטני שרה שיר שלם בלייב היתה בשנת 2009, כשהופיעה עם השיר You Oughta Know של אלניס מוריסט במסגרת סיבוב ההופעות החמישי שלה עם האלבום Circus.

בחודשים האחרונים תפס הפלייבק של ספירס כותרות בעקבות ראיון שהעניקה לכתב ערוץ 2 יונתן ריגר לקראת המופע שלה בפארק הירקון, בו ענתה לשאלתו לגבי שימוש בפלייבק בהופעה.

“זה מצחיק מאוד, הרבה אנשים חושבים שאני לא שרה בחי”, אמרה ספירס, “בגלל שאני רוקדת כל כך הרבה, אני משתמשת קצת בגיבוי של פלייבק, אבל ההופעה היא שילוב של הקול שלי עם פלייבק. וזה באמת מעצבן אותי כי אני קורעת את התחת שלי על הבמה וגם שרה תוך כדי, ואף אחד לא נותן לי קרדיט על זה”.

עוד בנושא:  אז מה רואים ביום כיפור? המלצות צפייה לחגי תשפ"ד

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן