fbpx

בני ברק: ‘הפנתרות הורודות’ תלו מודעות בעד מצעד הגאווה והותקפו על ידי התושבים

פעילי 'הפנתרות הורודות' תלו במהלך הלילה מודעות בעד מצעד הגאווה וחילקו בתיבות הדואר עלוני תמיכה בלהט"בים דתיים בארון | תושבי העיר תקפו אותם וריססו אותם בגז מדמיע
בניברק1
צילומים: הפנתרות הורודות

בעקבות ההתקפות ההולכות וגוברות מצד אישי ציבור מהמגזר הדתי על קהילת הלהט”ב, החליטו ‘הפנתרות הורודות’ להרחיב את זירת הפעילות גם לבני ברק וירושלים, במטרה להשמיע דעה מנוגדת לזו המושמעת בתקשורת החרדית, ולייצר שיח על המאבק הלהט”בי בקרב הציבור החרדי.

בשעות הלילה המאוחרות הגיעו פעילי ופעילות ‘הפנתרות הורודות’ אל העיר בני ברק כדי למלא אותה בנראות להט”בית.

הפעילים והפעילות התפזרו בשכונות ברחבי העיר ותלו שלטים הפונים לציבור הדתי ומסבירים על המחאה הקוראת לשוויון. השלטים, שעוצבו כפשקווילים, נתלו על לוחות המודעות ברחבי העיר והעבירו מסר שמזמין את הציבור הדתי להגיע למצעד הגאווה בירושלים.

במקביל, חילקו הפעילים עלונים בתיבות הדואר ובהם מסר ללהט”בים דתיים וחרדים הנמצאים בארון, במטרה לחזק את הלהט”בים הדתיים שנאלצים להסתתר.

“באנו לחזק את ידיו וידיה של כל נער ונערה להט”בים אשר מבקשים לחיות את האמת שלהם הפנימית האחת והיחידה: האמת של חיה ותן לחיות, של ואהבת לרעך כמוך, של כל ישראל אחים… רצינו שתדעי ותדע כי למרות הטרור המחשבתי, הבא להכשיר שנאה, פילוג והרס, יש לנו משפחות וגם לך יכולות להיות, איננו סוטים וגם אתם לא, ואתם ואתן אכן גיבורים. אנו מחזקים מחזקות אותך –  לסבית, הומו, טרנס ובי, ומבטיחים לכם שאתם לא לבד”.


במהלך תליית השלטים נתקלו הפעילים בהתנגדות, כאשר קבוצה של תושבים הקיפה את הרכב בו נסעו ומנעה ממנו להתקדם. אחד התושבים ריסס גז מדמיע על הפעילים שישבו בתוך הרכב ואילץ אותם לצאת מהרכב אל הרחוב. המשטרה שהגיעה למקום חילצה את הפעילים.

צילומים: הפנתרות הורודות

“בשבועות האחרונים אנחנו עדים למתקפה חסרת תקדים בחברה הישראלית של חלקים בחברה החרדית ובימין הקיצוני על הקהילה הגאה. ממכתבים שמשווים אותנו לארגוני טרור, לנאצים וקוראים להשמדתנו. לכל זאת מתווספת שתיקתו הרועמת של ראש הממשלה שלא גינה ואף לא במילה שחוקה אחת את המתקפה הזאת. רק שהקהילה הגאה נמצאת בכל מקום, ישנם נערים ונערות גאים וגאות במגזר החרדי, בהתנחלויות ובכל מקום במדינת ישראל. אנו קוראים להם להגיע למצעד השוויון והסובלנות מחר בירושלים כדי לתמוך בקריאה לשוויון זכויות גמור לכל אזרחי המדינה”.

עוד בנושא:  יו"ר הכנסת בברכה לארגון חברותא: "יש אנשים שמנסים לייצר תפיסה שלפיה אי אפשר להיות להט"ב וגם דתיים"

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

תגובה אחת

  1. בני הגב

    אינני חלילה וחס בעד התקיפה אבל גם לא בעד המעשים האלה של הפנתרות.
    אין צורך לחפש פרובוקציות מיותרות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן