fbpx

בנות יכולות להיות באטמן, בנים יכולים להיות וונדרוומן

סרטון חדש שהופק לקראת ליל כל הקדושים מאתגר את הסטריאוטיפים המגדריים המגיעים עם תחפושות הילדים
hallloween

סרטון קצר שהופק לקראת ליל כל הקדושים (Halloween ) שנחגג אתמול ברחבי העולם, מבקש לאתגר את הסטריאוטיפים המגדריים ולהזכיר, גם להורים וגם לילדים, שהם יכולים להיות מה שהם רוצים ליות, גם כשזה מגיע לתחפושות ילדים.

הסרטון “גיבורים שלי”, מציג זוג הורים המעודדים את בנם ובתם להביע את עצמם, ללא קשר למגדר שלהם, בעת בחירת תחפושת גיבורי על לקראת ערב trick or treat  בשכונה.

“התחפושות שלהם ייראו מדהים”, אומרת האמא בשקט לבעלה, אשר נראה בבירור מודאג לאחר שהיא נותנת לילדים את תחפושות הוונדר וומן והבאטמן שקנתה להם.

בסוף הערב, כשהילדים הולכים לישון, אנו מגלים כי הילד הקטן בחר להתחפש לוונדר וומן ואילו הילדה הקטנה חגגה את החג כשהיא מחופשת לבאטמן. והאב החרד לילדיו הופך לאב גאה ומכנה אותם “הגיבורים שלי”.

יוצרי הסרטון הסבירו כי הם יצרו את הסרטון על מנת לאתגר את הסטריאוטיפים המגדריים בהקשר של תחפושות ליל כל הקדושים לילדים. אמנם הסרטון הופק לקראת ליל כל הקדושים (Halloween ) שלא נחגג בישראל, אך המסר שלו מתאים גם לחג הפורים שלנו. למרות שהוא רק בעוד שלושה חודשים, הורים רבים כבר מתחילים להתכונן ומזמינים תחפושות מאתרים בחו”ל, וזה בדיוק הזמן לאתגר את עצמכם ולאפשר לילדים שלכם לחלום ולהיות מי שהם רוצים להיות.

צפו בסרטון המלא:

עוד בנושא:  המחזמר שיקגו מגיע למרכז ענב ואתם יכולים לזכות בכרטיס זוגי

רוצה לקרוא עוד?

תגובות

השארת תגובה

אתר WDG לא יפרסם תגובות המפרות את תנאי השימוש של האתר, לרבות תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון מבזה או פוגעני.

אתר אחד לכל ההומואים הלסביות הביסקסואלים הטרנס* הקווירים הביסקסואליות הא-מיניים הפאנסקסואליות הפוליאמורים הלהט"ב

Copyright 2024 © All rights Reserved

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן